Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:09:30 GMT

دمای هوای خراسان شمالی تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۳۸۵۳

دمای هوای خراسان شمالی تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

مهری هاشمی دوین روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه بارشی از اواخر امروز استان را تحت تاثیر قرار می دهد که سبب وزش باد، گاهی وزش باد شدید تا ظهر چهارشنبه خواهد شد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: این سامانه سبب بارش باران شده و در ارتفاعات شمال استان احتمال برف و مه و افت دما پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی دوین گفت: بیشترین فعالیت این سامانه درنیمه شمالی استان بویژه شهرستان های رازوجرگلان، مانه و سملقان و شمال بجنورد و شیروان و شمال غرب گرمه است.

وی افزود: این سامانه تا چهارشنبه شب در استان فعال است و به دنبال آن مردم استان کاهش دمای هوا به میزان هشت تا ۱۰ درجه سانتیگرد را در روز چهار شنبه تا صبح پنجشنبه تجربه می کنند.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی اظهار داشت: به کشاورزان توصیه می شود به برداشت محصولات باغی و زراعی و انتقال آن به انبارها سرعت دهند. 

میانگین بارندگی سالانه در خراسان شمالی ۲۴۰ میلی متر است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است. 

برچسب‌ها بجنورد اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خراسان شمالی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خراسان شمالی بجنورد اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خراسان شمالی سازمان هواشناسی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان گفت:مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد فردا در استان دمای هواکمی کمتر شود و در شب هم برای مناطق کوهستانی افزایش ابر و بارش خفیف و پراکنده باران را پیش بینی می‌کنیم.

محمود محمد قلی پور گفت: از یکشنبه با تقویت جریان هوای گرم دمای هوا از مرز ۳۰ درجه سانتیگراد عبور خواهد کرد.

او افزود: سامانه ناپایداری از دوشنبه وارد استان می‌شود که تاچهارشنبه درگلستان فعال است و کاهش شدید دما و بارش برف در ارتفاعات از پیامد‌های فعالیت این سامانه است.

محمد قلی پور گفت: با فعالیت این سامانه دمای هوا بین ۱۴ تا ۱۶ درجه سانتیگراد کمتر می‌شود و از دیگر پیامد‌های این سامانه افزایش ابر، بارندگی، رعد وبرق است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان