Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیوست فرهنگی در اصل به معنی فصل فرهنگی در تعریف پروژه‌های مختلف اعم از عمرانی، حمل‌ونقلی، خدمات شهری و غیره است و این پیوست باید متناسب با شرایط فرهنگی و اجتماعی حاکم بر جامعه تهیه شود.

وی خاطرنشان کرد: پیوست فرهنگی موجب می‌شود که سیاستگذاری تصمیم‌گیران با حداکثر کارایی و حداقل آسیب‌ها صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسامی اضافه کرد: موانع فرهنگی و اجتماعی در پروژه‌ها باید شناسایی و راهکار اجرایی مناسب با آنها پیش‌بینی شود، پیامدهای منفی و مثبت کوتاه‌مدت و بلندمدتی که مترتب بر اجرای پروژه هاست نیز باید رصد شود.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد افزود: بر این اساس تهیه پیوست فرهنگی برای بوستان‌های بزرگ امری ضروری است، بوستان‌های سطح شهر باید محل مناسبی برای برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی داشته باشند و فضاهای فرهنگی همچون نمازخانه و کتابخانه نیز در طراحی بوستانها لحاظ شود.
حسامی تاکید کرد: پیوست فرهنگی باید با نظر تمامی ذی‌نفعان تهیه شود و مهمترین ذی‌نفعان شهر مشهد زائران و مجاوران هستند.
 

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد طرح های عمرانی مدیریت شهری حسامی شورای اسلامی شهر مشهد پیوست فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد طرح های عمرانی شهرداری مشهد مشهد طرح های عمرانی مدیریت شهری حسامی شورای اسلامی شهر مشهد پیوست فرهنگی پیوست فرهنگی شهر مشهد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اجرای مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در دستور کار شهرداری قرار گرفته و برای هر محله ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ شده است. - اخبار استانها -

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم بر اساس همین نگاه تدوین کرده است، گفت: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی افزود: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به 100 درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده 2 هم حدود 70 تا 80 درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده است، افزود: براساس همین اهمیت، وارد مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در سال 1403 می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، 15 میلیارد تومان و در سرجمع 1200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده 3، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز