Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: نخستین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ از سوی سازمان زیباسازی شهرداری قم ویژه دانش آموزان و دانشجویان خلاق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدمحمد موسوی منش با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک اظهار کرد: این سازمان با مشارکت نهادها و دستگاه‌های مختلف اقدام به برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ ویژه دانش آموزان و دانشجویان خلاق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آموزش رباتیک به‌صورت آنلاین و رایگان از طریق دانشگاه صنعتی قم ارائه و به شرکت‌کنندگان پس از اتمام دوره گواهینامه فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه شرکت برای عموم در این مسابقات آزاد است، گفت: این مسابقات در دو دسته لیگ فوتبالیست‌ها و لیگ ربات نمایشی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این رقابت‌ها در لیگ ربات نمایشی با موضوعات مدیریت شهری، ترافیک، شهر هوشمند، مدیریت پسماند، گلخانه هوشمند، خدمات شهری، زیباسازی و پارکینگ هوشمند برگزار می‌شود افزود: به نفر اول این رقابت‌ها  ۱۰۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۶۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال نیز به ۱۰ تیم برتر و خلاق هدیه تعلق می‌گیرد.

موسوی منش عنوان کرد: در لیگ فوتبالیست‌ها به نفر اول ۵۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۴۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۳۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات از یکم آبان ماه تا بیستم آذرماه ۱۴۰۰ گفت: زمان مسابقه نیز ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ تعیین‌شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم اذعان کرد: علاقه‌مندان آثار خود را به دبیرخانه مسابقات به نشانی خیابان شهیدان فاطمی (دور شهر) کوی ۲۸ موسسه خانه رباتیک و به نشانی اینترنتی www.robotic-home.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۱۵۵_ ۰۲۵ تماس بگیرند.

موسوی منش در پایان بیان کرد: این رویداد با همکاری موسسه رباتیک، دانشگاه صنعتی قم، دانشگاه شهاب دانش و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رباتیک سازمان زیباسازی شهرداری قم نخستین دوره مسابقات رباتیک برگزار می شود میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف