Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@00:12:47 GMT

آزادراه تهران - شمال مسدود است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۴۴۹۳

آزادراه تهران - شمال مسدود است

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: آزادراه تهران - شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است. ناطقان: علی زندی‌فر  با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس به صورت روان در جریان بوده و این محور دارای بارش باران است.



وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس بیان کرد: ترافیک در آزادراه کرج - تهران حدفاصل گرمدره تا وردآورد نیز سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: آزادراه تهران - شمال در قطعه یک، مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با اشاره به ترافیک روان در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان متذکر شد: دیگر محورهای استان دارای ترافیک روانی هستند.
منبع: مهر برچسب ها: تهران ، شمال ، مسدود ، ازادراه ، جاده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تهران شمال مسدود ازادراه جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان

به گزارش خبرآنلاین، این در حالی است که بر اساس قیمت‌های سال گذشته، تنها برای تکمیل باند برگشت قطعه دوم این آزادراه که هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد حداقل ۱۵‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: بر اساس برآوردهای سال قبل، برای ساخت قطعه ۳ آزادراه نیز اعتباری بالغ بر ۱۲۰‌هزار میلیارد تومان موردنیاز است. اگرچه تامین همه این اعتبار موردنیاز، در یک‌سال امکان‌پذیر نیست و در بهترین حالت تکمیل قطعه ۳ آزادراه تا ۱۴۱۰ زمان می‌برد اما اعتبار ۱۶۵میلیاردی، اعتباری ناچیز برای کمک به تسریع فرآیند ساخت این آزادراه است.

هر چند با توجه به محدودیت منابع دولتی، عمده تامین مالی ساخت آزادراه از مسیرهای دیگری انجام می‌شود اما نباید فراموش کرد که حل معضل ترافیکی تهران به شمال تا زمان تکمیل و بهره‌برداری از هر ۴ قطعه آزادراه میسر نیست؛ چرا که در همان نقطه اتمام آزادراه به دلیل تشکیل قیف ترافیکی، در زمان‌های پیک سفر، ترافیک‌های سنگین شکل خواهد گرفت. 23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895720

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران - شمال