Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی جوانمرد قصاب مدیر کل حوزه ریاست سازمان توسعه تجارت ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احداث مراکز تجاری و دلیل بی توجهی به این موضوع گفت: مراکز تجاری موضوع ناشناخته ای برای مسئولان، نمایندگان مجلس و حتی بخش خصوصی است. بسیاری با این موضوع آشنایی ندارند در حالی که این مراکز ویژگی‌های مهم و قابل توجهی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل حوزه ریاست سازمان توسعه تجارت ایران بیان کرد: مراکز تجاری مانند رایزنان بازرگانی می‌توانند بر میزان تجارت تاثیر بگذارند، اما با این تفاوت که مراکز تجاری می‌توانند درآمدزا باشند. نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که مراکز تجاری می‌توانند از بخش خصوصی انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:

سه سازمان به زیر مجموعه توسعه تجارت کشور منتقل شدند

جوانمرد قصاب تصریح کرد: بخش خصوصی که تاکید بر اعزام رایزنان بازرگانی دارد اگر به دنبال اعزام رئیس مراکز تجاری و ایجاد مراکز تجاری در کشور هدف باشد بیشتر به اهداف خود نزدیک می‌شود.

او با تاکید بر فواید و اهمیت توجه به این موضوع گفت: طبق دستوری که به دست ما رسیده ممکن است به سفارتخانه‌ها تکلیف شود تا با رئیس مرکز به عنوان مشاور اقتصادی در کشور‌های هدف برخورد کنند و جلسات متعددی با آن‌ها برگزار کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز تجاری سفارت ایران مراکز تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اولین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان

ایسنا/کرمان سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: اولین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان توسط مجموعه‌دار شخصی در حراجی شهر قم خریداری شد.

محسن موحدی امروز ۲۶ فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش در یک مجموعه شخصی و حراجی در شهر قم مُهر برنجی مربوط به اتاق تجارت کرمان به فروش رسید، که با پیگیری علی بهرامی سردبیر نشریه بیداری کرمان مُهر مذکور خریداری شده و برای پژوهش و تحقیق در اختیار کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفت.

وی افزود: مهر یاد شده دارای ویژگی‌های منحصربفرد از لحاظ حکاکی و تاریخی است. 

موحدی در ادامه گفت: جنس مُهر از فلز برنج، ترکیبی آلیاژی از مس و روی است که صفحه برنجی دیگری که با خط نستعلیق در سال ۱۳۰۳ به امتحان رئیس التجار رسید و ثلث در رفسنجان با تصویر حکاکی شده دو فلش و به مُهر مذکور الحاق شده که ظاهراً یک مُهر موقت تجاری است.

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی کرمان گفت: این مُهر با مُهر تجاری دیگر که مربوط به شرکت تجار زرتشتی در رفسنجان با متن حکاکی شده روی سنگ با متن خط نستعلیق شرکت مهربان اردشیر و جمشید شهریار سال ۱۳۳۳ خط ثلث رفسنجان که در مجموعه علی بهرامی موجود است، شباهت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران در انتهای جدول جذابیت محیط کسب و کار
  • تشریح راهبرد‌های کلان و خرد در زمینه تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • کشف اولین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان
  • اختصاص بیش از ۵۲ درصد از سهم ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی البرز به حوزه بازرگانی و صنعت
  • رونمایی از اوّلین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان
  • حجم تجارت خارجی قزوین بیش از نیم میلیارد دلار شد
  • رشد اقتصادی حاصل از گسترش تجارت نفتی ایران در شرایط تحریمی
  • مشاوران املاک چگونه شناسه یکتا دریافت کنند؟
  • فرصت یکماهه به مشاورین املاک برای گرفتن شناسه یکتا
  • افزایش تجارت افغانستان از بندر چابهار + فیلم