Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در  توئیتی نوشت:

به گزارش صراط، در نشست علنی مجلس گزارش ‎کمیسیون اصل نود درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست پیرامون گزارش ناصحیح درخصوص ‎ بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که با ادعای آلودگی بنزین تولیدشده و بحث سرطان‌زا بودن، نگرانی‌های جدی را در سطح جامعه ایجاد نموده بود.
‏اما در همین زمان آقای "‎بیژن زنگنه" و خانم ‎"معصومه ابتکار" با ارائه داده‌های غلط به رسانه‌ها و نیز در مکاتبات رسمی، بحث آلودگی ریفرمیت دریافتی از پتروشیمی‌ها را مطرح می‌نمایند و با حذف تولید داخلی، واردات گسترده بنزین غیراستاندارد، از طریق واسطه‌ها آغاز می‌شود!

با عنایت به اینکه مدیران دستگاه اجرایی برابر ‎قانون از اعلام مطالب خلاف واقع و غیرمستند منع شده‌اند؛ آقای زنگنه و خانم ابتکار با نقض این تعهد شرعی، قانونی و اخلاقی باعث تشویش اذهان عمومی، اشتباه محاسباتی و خسارت میلیاردی به بیت‌المال شدند و به قوه قضاییه جهت ‎مجازات معرفی شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: علی خضریان معصومه ابتکار تشویش اذهان عمومی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگنه در گفت گو با قدس: حرایم بهداشتی مانع اصلی ورود مردم به صنعت دام کشور هستند

محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مورد اصلاح حریم بهداشتی به خبرنگار قدس گفت: در حال حاضر هیات مقررات زدایی تسهیل مجوز های کسب و کار  کارهای  را شروع کرده است و قرار است خیلی از شرط ها در بحث صدور مجوزها را یا لغو و یا اصلاح کند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و ضرورت حذف موانع بی‌خودی و غیرضرور پیش روی مردم جهت ورود به کسب و کار یا توسعه کسب و کار خود اظهار کرد: خیلی از این شرط ها برای صدور مجوز بی خود است و نیاز به اصلاح دارد. اگر برخی‌ از این  شروط حذف شود به تحقق شعار سال کمک می کند.

زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در رابطه با لزوم اصلاح حرایم بهداشتی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و حرکت به سمت کاهش این حرایم بهداشتی بیان کرد: مثلا در بحث حریم بهداشتی که برای ایجاد دامداری ها و مرغداری ها و همچنین آبزیان در نظر گرفته شده است که باید اصلاحاتی انجام شود و این فاصله کمتر شود. اصلاح این ضوابط و آئین نامه ها در اینکه ما بتوانیم مجوزها را به راحتی به ملت بدهیم قطعا تاثیر دارد. علم و تکنولوژی پیشرفت کرده است ولی حرایم هیچ تغییری نکرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ورود هیات مقررات زدایی در راستای تحقق شعار سال به موضوع اصلاح حریم بهداشتی خاطر نشان کرد: هیات مقررات زدایی به درستی درصدد اصلاح شروط صدور مجوزهای کسب و کار ‌و از جمله اصلاح بحث حریم بهداشتی است تا موانع پیش روی کسب و کارها را حذف کنیم؛ بسیاری از شروط شروع کسب و کار بدون ضرورت وجود دارند و باید به سمت اصلاح این موانع غیرضروری برویم و باید به مردم اجازه بدهیم که کسب و کار مرتبط با حوزه دام خود را شروع کنند و به این ترتیب زمینه تحقق شعار سال و مشارکت مردم در تولید کشور محقق خواهد شد

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی با ابتکار پژوهشگران کرمانی
  • زنگنه در گفت گو با قدس: حرایم بهداشتی مانع اصلی ورود مردم به صنعت دام کشور هستند
  • دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • دادستان اردبیل : عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  •  دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • نقشه شوم دشمن، این بار تشویش اذهان عمومی
  • میزان کسری بودجه اعلام شد | رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: امسال بنزین همان ۱۵۰۰ تومان است
  • فیلم/ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد