Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان عصر دوشنبه در آیین وداع با پیکر مطهر شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس در زندان مرکزی سنندج اظهار داشت: زندان‌های کردستان از برکات ماه مبارک ربیع الاول بهره‌مند خواهند شد و این نوید را به مددجویان می‌دهم که در هفته جاری با همت خیرین نوع دوست، شاهد آزادی ۱۰۰ زندانی محکوم مالی در زندان‌های استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز هم به یمن و برکت حضور مطهر این شهید بزرگوار شاهد آزادی ۹ نفر از محکومان مالی خواهیم بود.

جباری اضافه کرد: جامعه و ایران اسلامی مدیون حماسه سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدا دفاع مقدس است و امروز زندان‌های کردستان میزبان شایسته پیکر شهید نورانی دوران دفاع مقدس است.

در این مراسم که با حضور همه مدیران و مسوولین ستادی اداره کل و زندان مرکزی سنندج برگزار شد شاهد اجرای روحبخش گروه دف نوازی و مداحی مددجویان زندان سنندج در نعت رسول الله بودیم و در ادامه با ختم دعا و صلوات و نثار گل به استقبال و زیارت این شهید حماسه ساز دفاع مقدس رفتند.

برخی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیر کل زندان‌های استان و مسئولان، کارکنان و مددجویان زندانها، میزبان شایسته پیکر مطهر و منور شهید گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بودند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان محکومیت مالی کردستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد

آیین تشییع پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی از فرماندهان و سرداران جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین، از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برگزار شد و سپس در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می شود.

مراسم وداع با این رزمنده دیشب سه شنبه در مسجد فاطمه الزهرا (س) میرآباد شهرکرد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

حاج محمد (جمعلی) کیانی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد.

در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ جنگ حق علیه باطل، به عنوان فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ سرافراز قمر بنی هاشم (ع) فعالیت کرد.

جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی بود و نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دریافت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند
  • روزنامه جمهوری اسلامی : قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند