Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -

مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور زنان، از ایجاد صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیاز‌های ویژه خبر داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زهرا پناهی روا؛ در جلسه کارگروه استانی امور بانوان با اشاره به جامعه 500 هزار نفری زنان فرهنگی و 7 میلیونی دانش آموزان دختر در آموزش و پرورش، اظهار کرد: نقش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت سیزدهم در راستای ارتقا، هدفمند و قانون‌مند کردن جایگاه مشاوران امور زنان در نهاد‌های مختلف به خصوص در حوزه آموزش و پرورش بی بدیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با وجود بیماری کرونا و محدودیت‌های آن، برنامه‌های خوبی در حوزه امور بانوان اتفاق افتاد و در حوزه دختران و زنان آموزش‌ها را کنسل نکردیم و با برنامه زمان بندی به مرحله اجرا درآوردیم.
پناهی روا از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیاز‌های ویژه خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اتفاقات در حوزه امور بانوان طراحی یک چهارچوب سیاستگذاری و تدوین یک برنامه عملیاتی و اجرایی دقیق مرتبط با حوزه آموزش و پرورش است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در بازدید از عملیات اصلاح شبکه داخلی روستای پاینده گفت: شهرستان رزن به دلیل کم توجهی‌های گذشته در حوزه آب، علیرغم کارهای خوبی که توسط مجموعه آب و فاضلاب شهرستان رزن انجام شده اما نیاز به توجه ویژه‌تری دارد و بیشترین مطالبه مردم از ما، کمک به رفع مشکلات آب روستاها است.

وی افزود: موضوع آب یکی از مهمترین و ضرورت‌های انکار ناپذیر در استان و شهرستان است لازم است اهتمام و جدیت لازم برای مدیریت آب شهرستان صورت پذیرد.

غفاری آثار به موضوع مدیریت آب در روستاهای بخش سردرود و بغراطی اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم فعالیت‌های خوبی در راستای حل مشکل آب شهرستان توسط مردم، خیرین و مجموعه آب و فاضلاب شهرستان انجام شده است که لازم است تا مدیریت آب و فاضلاب شهرستان نیز با تمهیدات لازم و تلاش بیشتر در جهت رفع کمبودها و ضعف‌های گذشته در حوزه آب پیگیری‌های لازم را از استان برای توسعه و جلوگیری از عقب ماندگی شهرستان در مسأله آب نسبت به سایر نقاط استان را داشته باشد.

وی اصلاح شبکه داخلی آب را به منظور مدیریت و پیشگیری از هدر رفت و افت فشار آب حائز اهمیت دانست و گفت: مدیریت منابع آب در شهرستان باید توسط مسئولین استانی با کار جهادی صورت پذیرد.

کد خبر 6079140

دیگر خبرها

  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود
  • شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار