Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان جای استقلال را گرفت

سپاهان دومین تیم برتر ایران در رده بندی تیم های باشگاهی است.

به گزارش طرفداری، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان، تیم پرسپولیس همچنان در جایگاه نخست ایران قرار دارد و سپاهان اصفهان پس از مدت ها با عبور از  استقلال دومین تیم برتر فوتبال کشورمان شد و استقلال به رتبه سوم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی با یک پله صعود در جایگاه سوم آسیا ایستادند و در سطح جهانی نیز با ۲ پله صعود در  رتبه ۹۷ قرار گرفتند.

در این رده بندی سپاهان اصفهان در رتبه ۱۳ آسیا قرار گرفت و استقلال به رتبه چهاردهم سقوط کرد.  در  سطح جهانی نیز سپاهان به رتبه ۲۳۲ رسیده و استقلال به رتبه ۲۳۴ سقوط  کرده است.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس بیانیه آشفته فدراسیون در خصوص VAR / پاسخ طرفداری به ابهامات مطرح شده فدراسیون با نامه AFC حقیقت را لو داد؛ VAR برای ایران الزامی نبود امضا دادن اوله گونار سولسشر به هواداران منچستریونایتد پس از شکست خانگی 5-0 مقابل لیورپول / فیلم وضعیت متفاوت سر الکس فرگوسن و سر کنی دالگلیش پس از گل پنجم لیورپول به منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، احمد فاضل‌زاده افزود: معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور سیزدهم اسفند پارسال در کارگروه رتبه‌بندی و جلسه شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب رسید و به زودی پرسشنامه‌های مربوط به رتبه‌بندی امسال در اختیار دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی قرار خواهد گرفت.
فاضل‌زاده بیان کرد:  معیار‌های شش‌گانه رتبه‌بندی ملی ISC شامل "آموزش"، "پژوهش"، "فناوری و نوآوری"، "مرجعیت و دیپلماسی علمی و فناوری"، "فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی"، "مدیریت و بهره‌وری" است.
فاضل زاده ادامه داد: در معیار‌های جدید رتبه‌بندی به گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها، مرجعیت علمی و فناوری کشور در سطح بین‌المللی و پاسخگو بودن دانشگاه‌ها به حل مسائل کشور توجه ویژه‌ای شده است.
وی با بیان اینکه امروزه دانشگاه‌ها به عنوان نهاد‌های ارزش آفرین اجتماعی و اقتصادی، یکی از مهمترین و موثرترین ارکان در اقتصاد دانش بنیان محسوب می‌شوند؛ افزود: در بودجه امسال برای ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی ملی ISC حمایت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
رئیس مؤسسه ISC تاکید کرد: دانشگاه‌ها از نتایج رتبه‌بندی‌ها برای تعیین اهداف، برندسازی و تبلیغ خود به منظور جذب دانشجو، استادان و پژوهشگران برجسته استفاده می‌کنند، همچنین نتایج رتبه بندی دانشگاه‌ها در رقابت پذیری و برخورداری از منابع و تسهیلات حمایتی حائز اهمیت است.

دیگر خبرها

  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در «اس‌اندپی»کاهش یافت
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • سقوط دانشگاه‌های چهار کشور بزرگ جهان در رتبه‌بندی QS
  • تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور