Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار سعید مطهری زاده  فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد، موضوع  در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه کارآگاهان  موفق شدند سارقان را شناسایی کنند، افزود: با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان، ۴ نفر سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دستگیری سارق سابقه دار در بجنورد

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های انجام شده به ۸۲ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده ۱۵ نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردارمطهری زاده با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، منزل، مغازه، خودرو، داخل خودرو، موتورسیکلت و ... از جمله سرقت‌های این افراد بود، یاد آور شد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهم نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد