Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:15:21 GMT

افت و خیز یک ساعته بورس به رشد ۶۵۰ واحدی منتهی شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۵۷۴۶

افت و خیز یک ساعته بورس به رشد ۶۵۰ واحدی منتهی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یک ساعت ابتدایی معاملات امروز سه شنبه ۴ آبان بازار سرمایه، شاخص کل بورس در ۱۰ دقیقه نخست ۳ هزار واحد افت کرد اما به تدریج در ۵۰ دقیقه پس از آن افزایش حدوداً ۴ هزار واحدی داشت.

در حال حاضر بازار با رشد ۶۵۱ واحدی در ارتفاع ۱ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۷۸۴ واحدی ایستاده است.

برخی نمادهای فلزی به رشد شاخص کمک کرده اند ولی در ادامه افت دیروز نمادهای پالایشی، امروز نیز فشار عرضه سهام نمادهای پالایشی به صف فروش سنگین منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرابورس با رشد ۱۹ واحدی به ۱۹ هزار و ۶۹۵ واحد رسیده است.

کد خبر 5336171

منبع: مهر

کلیدواژه: شاخص کل بورس افزايش شاخص بورس فرابورس نهضت ملی مسکن گمرک ایران مرکز مدیریت راه های کشور قیمت دلار سید احسان خاندوزی بورس تهران كاهش شاخص بورس قیمت جهانی نفت قیمت جهانی طلا مرکز آمار ایران صادرات غیرنفتی سازمان برنامه و بودجه بانک مرکزی ساخت یک میلیون مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط سنگین بورس؛ بازار از جنگ می‌ترسد

در نیمه اول معاملات امروز شاخص‌های بازار سهام ریزش کردند. به نظر می‌رسد انتظارات برای تنش نظامی میان ایران و اسرائیل از عوامل اصلی ریزش بورس است.

به گزارش اکوایران، در یک ساعت ابتدایی معاملات روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۳۵ هزار و ۴۲۸ واحد نسبت به روز چهارشنبه سقوط کرده و به سطح ۲ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۴۷۰ واحد رسیده است.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش ۱۶ هزار و ۹۶۷ واحدی در رقم ۷۳۴ هزار و ۳۴۹ واحدی ایستاده است.

شاخص کل فرابورس با افت ۵۰۵ واحدی به رقم ۲۴ هزار و ۸۹۰ واحد رسیده و همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش ۴ هزار و ۹۶۴ واحد به سطح ۱۳۲ هزار و ۹۳۸ واحد رسیده است.

بزرگان قرمزپوش بورس و فرابورس

امروز فولاد، شپنا، فملی، وبملت، شبندر، شستا و شتران نماد‌های قرمزپوش بورس هستند که بیشترین اثر را در ریزش شاخص کل بورس دارند.

در فرابورس نیز نماد‌های فزر، ارفع، سرچشمه بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص دارند.

در بین نماد‌های پرتراکنش بورس امروز نماد ذوب بیشترین تراکنش را دارد و خگستر و خودرو در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در فرابورس نیز خاور، فزر و کرمان بیشترین تراکنش را دارند.

دیگر خبرها

  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • ریزش ۵۳ هزار واحدی شاخص کل در پایان معاملات
  • تالار شیشه‌ای قرمز شد/ ریزش ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس قرمز شد / ریزش ۵۳ هزار واحدی شاخص
  • ریزش ۵۴ هزار واحدی شاخص بورس!
  • تالار شیشه‌ای قرمز شد | ریزش ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحدی شاخص کل
  • ریزش سنگین شاخص کل بورس +نقشه
  • تالار شیشه‌ای قرمز شد
  • سقوط سنگین بورس؛ بازار از جنگ می‌ترسد