Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@15:18:37 GMT

میثاقیان سرمربی پدیده شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۵۹۹۲

طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد، اکبر میثاقیان سرمربی این تیم شد.

به گزارش فارس، طی حکمی از سوی مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد، اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی و از زحمات محمد رضا مهاجری سرمربی اسبق تیم قدردانی شد.

مراسم معارفه میثاقیان، در شرایطی برگزار شد که بازیکنان این تیم در این مراسم حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده در هفته دوم مقابل مس رفسنجان حاضر نشدند. بازیکنان این تیم مشهدی تصمیم در اقدامی مشترک از سفر به رفسنجان سرباز زدند و مهاجری هم از سمت خود در این تیم استعفا کرد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه سپاهان از کورس قهرمانی فاصله گرفته و این باشگاه درگیر مشکلات زیادی مثل نداشتن مدیرعامل است اظهار کرد: سپاهان یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ایران است و هیچ وقت نشنیدیم مشکل مالی داشته باشد. از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهترین امکانات را دارند. کادر فنی با نفرات زیاد که همه خارجی هستند. بهترین بازیکنان ایران را به همراه ورزشگاه مدرن با حمایت بی حد تماشاگران در اختیار دارند. این تیم جزء تیم‌های پرطرفدار ایران است و دیدار‌هایی داشته که بالغ بر ۷۰ هزار نفر به ورزشگاه رفته‌اند. 

جبران اختلاف ایجاد شده خیلی سخت است

وی ادامه داد: اتفاقاتی که به خصوص در این هفته‌های اخیر برای سپاهان افتاده قابل پیش‌بینی نبوده است. بیشترین امکان قهرمانی در میان تیم‌های لیگ برتری برای سپاهان بوده، چون تمامی فاکتور‌های لازم را برای این تیم فراهم کرده‌اند. فصل گذشته با تساوی خانگی بی‌موقع مقابل ملوان بندرانزلی قهرمانی را به پرسپولیس دادند، این فصل پس از نتایج نه چندان خوب در لیگ قهرمانان آسیا دچار افت شدند. در حال حاضر با یک بازی معوقه، ۱۱ امتیاز از صدرنشین عقب هستند و با عملکرد فعلی نمی‌توان انتظار داشت در بازی عقب افتاده هم برابر ذوب‌آهن برنده شوند. در فوتبال نمی‌شود مطلق حرف زد ولی جبران اختلاف ایجاد شده خیلی سخت است. اگر کسی به داد سپاهان نرسد حتی ممکن است کسب سهمیه آسیایی هم به خطر بیفتد و در جام حذفی هم از گردونه رقابت‌ها خارج شوند. 

نیازی به استعفای مدیرعامل نبود

پیشکسوت تیم ملی خاطرنشان کرد: بازیکنان شادابی گذشته را ندارند و نمی‌دانیم بین آنها و سرمربی مشکلی است یا خیر، چون بازیکنان و کادرفنی تغییری نکرده‌اند. محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه کنار رفته و منوچهر نیکفر سرپرست شد که توانسته بخش زیادی از نیاز‌های تیم را رفع کند و هر تدارکی لازم بوده انجام داد. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد نیازی به استعفای مدیرعامل نبود، چون اشکالات تیم فنی است. جای سوال دارد که چرا بازیکنان مثل قبل بازی نمی‌کنند. اگر این تیم نتواند این فصل عنوان درخور هزینه‌های خود کسب کند شاید مدیران کارخانه فولاد مبارکه تصمیم بگیرند سرمایه‌گذاری در این وسعت را نکنند و امیدوارم آن روز نیاید. به جای آنکه هر چه به آخر فصل می‌رویم نتایج بهتر شود دچار افت شده و نمی‌دانم چرا حمیت برای کسب نتایج خوب دیده نمی‌شود.

نیازی به استعفای مدیرعامل نبود

وی یادآور شد: معضل سپاهان این است که نمی‌تواند سرمربی را عوض کند. دلیل آن نوع قراردادی است که حرفه‌ای به سود سرمربی بسته شده و مدیر برنامه‌های خارجی به شکل حرفه‌ای قرارداد می‌بندند و در ایران تنها زیر قرارداد امضا می‌شود و تعهدات زیادی را ایجاد می‌کند. به ندرت دیدیم در ایران با سرمربی خارجی قرارداد سه ساله بسته شود. هیچ بندی هم برای تغییر قرارداد نیست. حالا باشگاه سپاهان اگر بخواهد مورایس را برکنار کند که خواهان زیادی هم دارد، با توجه به افزایش هزینه‌های ارزی، نه تنها پول این فصل که پول فصل بعد هم باید پرداخت شود. شاید مورایس هم بدش نمی‌آید که او را بردارند، چون تیم نتیجه نگرفته و او پول سال بعد خود را هم می‌گیرد. شاید برای آینده خود هماهنگی‌های لازم را کرده، چون قرارداد‌ها در ایران بدون نظارت حقوقی جامع بسته می‌شود و بیشتر یک طرفه به سوی طرف خارجی است.  

عدم پاسخگویی مدیران و کادرفنی سپاهان عجیب است

کربکندی تصریح کرد: هواداران سپاهان با وجود خویشتن داری که کردند و صبر زیادی به خرج دادند ولی به جایی رسیدند که شعار‌ها علیه کادرفنی تیم و بازیکنان آغاز شد. برای طرفداران تیم باخت به صنعت نفت و تساوی خانگی مقابل نساجی، دو تیم انتهای جدولی گران تمام شده است. دیگر نمی‌شود داوران و کمیته انضباطی فدراسیون را مقصر دانست. می‌پذیرم جا‌هایی به سپاهان از ناحیه داوری و انضباطی اجحاف شده، ۴ امتیاز کسر کردند و بازیکنان را محروم کردند بعد امتیازات برگشت ولی این موارد نمی‌تواند کادرفنی و مدیریت باشگاه را از واقعیت برهاند و مانع پاسخگویی آنها شود. از باشگاهی با این قدمت و عظمت عجیب است. بازیکنان در سطح انتظار بازی نمی‌کنند و من تا به حال ندیدم مورایس به غیر از بازی با شمس آذر در قزوین جای دیگری عصبانی باشد. سپاهان سرمربی ایرانی داشت تا به حال عوض شده بود ولی نوع قرارداد با مورایس باعث شد تا یک باشگاه بزرگ تیمی معمولی داشته باشد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • مدیرعامل بایرلورکوزن: بله، این احتمال وجود دارد که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید شود
  • کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • نشست سرمربی برزیلی و مدیرعامل پرسپولیس
  • نشست مهم اوسمار ویرا با رضا درویش
  • نشست سرمربی پرسپولیس با درویش
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس
  • ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت