Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی محصولات شرکت اپل دارای صفحه‌ای نانوبافت هستند که کیفیت متفاوتی از صفحه نمایش‌های معمولی دارند به همین منظور این شرکت برای تمیز کردن این صفحه‌ها دستمال پارچه‌ای ویژه‌ای را عرضه کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت اپل (Apple) پارچه تمیزکننده سطح برای شیشه‌هایی با بافت نانو تولید کرده و این محصول به فروشگاه آنلاین اپل اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اپل در حال حاضر یک پارچه پولیش ۱۹ دلاری را به فروش می‌رساند که می‌گوید می‌توان از آن در هر صفحه نمایش از جمله شیشه‌های نانو بافت در Pro Display XDR. اپل استفاده کرد.

این پارچه پولیش با «مواد نرم و غیر ساینده» ساخته شده است که به گفته مسئولان این شرکت می‌تواند تقریباً هر صفحه‌ای را روی هر یک از محصولات اپل با خیال راحت تمیز کند. همانطور که انتظار می‌رفت، این پارچه دارای طراحی مینیمالیستی با رنگ سفید و نشان حکاکی شده اپل است.

در حالی که کاربران می‌توانند از این پارچه پولیش برای تمیز کردن هر صفحه نمایشی استفاده کنند، به نظر می‌رسد این پارچه بیشتر برای کاربران Pro Display XDR مناسب است. اپل به‌طور خاص به کاربران هشدار می‌دهد که از هر نوع پارچه‌ای در نانو بافت Pro Display XDR استفاده نکنند، به جز پارچه‌ای که همراه مانیتور عرضه شده است.

قبلا، اپل این پارچه‌های پولیش را جداگانه نمی‌فروخت. کاربران مجبور بودند به طور خاص آن‌ها را از پشتیبانی اپل سفارش دهند.

نمایشگر‌های نانوساختار دارای اچ شیشه‌ای مخصوص نانومتری هستند که گزینه نمایش مات با کیفیت بالا را فراهم می‌کند که باعث کاهش تابش خیره‌کننده و حفظ کیفیت تصویر می‌شود. به گفته اپل، عملکرد این شیشه‌های نانوبافت ممکن است توسط پارچه‌های پولیش دیگر آسیب ببیند.

با این حال، کاملاً مشخص نیست که چه چیزی پارچه پولیش ۱۹ دلاری اپل را از پارچه‌های تمیزکننده مشابه موجود در بازار متمایز می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارچه فناوری نانو پولیش پارچه پولیش پارچه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل وان در دنباله سال ۲۰۲۴ سرویس VPN خود را تعطیل می‌کند

گوگل از طریق ایمیلی به کاربران Google One اعلام کرده است که سرویس VPN آن به‌زودی غیرفعال می‌شود. هرچند در ایمیل ارسال‌شده توسط غول موتور جستجو به تاریخ مشخصی برای پایان کار سرویس Google One VPN اشاره نشده است، اما این شرکت می‌گوید که این اتفاق «در دنباله سال جاری» رخ خواهد داد؛ البته کاربران گوشی‌های پیکسل ۷ و جدیدتر همچنان به این سرویس VPN دسترسی خواهند داشت.

گوگل سال ۲۰۱۸ سرویس VPN خود را برای مشترکین Google One راه‌اندازی کرد. کاربران تمام رده‌های Google One، ازجمله ارزان‌ترین گزینه آن که ماهانه ۱.۹۹ دلار هزینه دارد، به این سرویس دسترسی داشتند.

خاموشی سرویس VPN گوگل

حالا این شرکت در ایمیلی اعلام کرده که سرویس Google One VPN به‌تدریج کنار گذاشته خواهد شد تا راه برای ارائه ویژگی‌ها و مزایای مورد تقاضا دیگر هموار شود. همچنین غول موتور جستجو به ۹to۵Google اعلام کرده که سرویس VPN چندان توسط کاربران استفاده نمی‌شده و به همین دلیل تصمیم به توقف آن گرفته است.

البته غول موتور جستجو در ایمیل خود اعلام کرده که کاربران گوشی‌های پیکسل ۷ یا مدل‌های جدیدتر، همچنان می‌توانند از طریق تنظیمات این دستگاه‌ها به VPN گوگل دسترسی داشته باشند.

علاوه‌براین، گوگل همچنین از تاریخ ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) ارسال رایگان سفارشات چاپی منتخب از Google Photos را در کانادا، بریتانیا، ایالات‌متحده و اتحادیه اروپا متوقف خواهد کرد.

اوایل سال جاری میلاد، گوگل اعلام کرده بود که مشترکین سرویس Google One به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است و «ساندار پیچای»، مدیرعامل این شرکت، از آن به‌عنوان حوزه‌ای یاد کرد که در آینده با وجود هوش مصنوعی رشد خواهد کرد. تغییر امروز و کنار گذاشتن سرویس VPN گوگل نیز به‌دنبال اخبار هفته گذشته این شرکت درباره ابزار‌های هوش مصنوعی آن ارائه شده است. هفته گذشته، گوگل اعلام کرد که قابلیت‌های هوش مصنوعی Google Photos ماه آینده برای همه کاربران ارائه می‌شود. همچنین این شرکت از هوش مصنوعی Vids برای ساخت ویدیو رونمایی کرد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ویندوز ۱۱ به قابلیتی مشابه macOS مجهز شد
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمد
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمده است
  • فاز سوم نقشه راه نات کوین منتشر شد
  • بهره‌برداری از پولیش رنگ نانویی در شرکت‌های تامین‌کننده قطعات خودرو
  • استفاده از پولیش رنگ نانویی در قطعات خودرو
  • عوارض دردناک هدست اپل ویژن پرو صدای کاربران را درآورد
  • بازرسی ویژه رمضان و نوروز در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی ایلام
  • چت بات هوش مصنوعی به اینستاگرام اضافه شد
  • گوگل وان در دنباله سال ۲۰۲۴ سرویس VPN خود را تعطیل می‌کند