Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «to10» یونان خبر داد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ۳ بازیکن شاغل در سوپر لیگ را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی و میلاد محمدی ۳ بازیکن آ.اک هستند که در این فصل در سوپر لیگ یونان بازی می کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان به ترتیب در تاریخ های ۲۰ تا ۲۵ آبان باید به مصاف تیم ملی لبنان و سوریه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اسکوچیچ تا اینجای رقابت ها با کسب ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی هستند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور (۲۴ تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴) به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.   علاوه بر تیم والیبال کشورمان، تیم‌های بلغارستان (میزبان)، آرژانتین، بلژیک، برزیل، شیلی، چین تایپه، کوبا، مصر، ایتالیا، لیبی، مکزیک، پورتوریکو، اسپانیا، تونس و ازبکستان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.   تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران تاکنون ۶ اردوی آماده‌سازی را برای حضوری موفق در این مسابقات پشت سر گذاشته است و آرش صادقیانی ۲۲ بازیکن را در قالب دومین گروه به اردوی انتخابی سال ۱۴۰۳ این تیم فراخوانده است.   این اردو از ۲۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد و به مدت سه روز در سالن باشگاه پیکان ادامه دارد.   امیر رضا مشهدبان، برزو قرا، شایان یوسفی، ایلیا اشکان‌پور، طا‌ها قلی‌زاده، حسین کیانی، سید مهدی حسینی، ماهان ولی‌پور، امیر حسین مشکاد، ابوالفضل قنبری، آرش قهرمانی، امیر علی فرج‌پور، مهدی صالحی، علیرضا موسوی‌نیا، هومن ناظمی، عماد اسدنژاد، آرمین اکبری، آرین صالحی، محمد امین دوستی، کمیل طیبی، امین پاشنا، علی عباس‌زاده گروه دوم بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی هستند.   بازیکنان باید عصر روز دوشنبه ۲۷ فروردین خود را به علیرضا استعدادی سرپرست تیم در خوابگاه شماره دو مجموعه ورزشی آزادی معرفی کنند و این مرحله از تمرینات از ۲۸ تا ۳۰ فروردین پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • حاج‌صفی عکس قهرمانی گرفت
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد
  • ستاره ذوب: آخر فصل آزاد می‌شوم
  • اعلام لیست نهایی شمسایی برای جام ملت‌آسیا