Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@09:33:32 GMT

«زیدان» به منچستریونایتد فکر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۶۵۳۰

«زیدان» به منچستریونایتد فکر نمی‌کند

در حالی نام «زین‌الدین زیدان» برای هدایت منچستریونایتد مطرح می‌شود که این مربی فرانسوی فقط به فکر استراحت است و قصد ندارد هدایت تیمی را بر عهده بگیرد.

به گزارش قدس آنلاین، ایرنا به نقل از سایت موندو دیپورتیوو نوشت:

باشگاه منچستریونایتد بعد از شکست پنج بر صفر این تیم برابر لیورپول به فکر این است که «اوله گونار سولسشر» را برکنار و مربی جدیدی را به اولدترافورد بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو گزینه‌های زیادی در این خصوص مطرح شده که یکی از آن‌ها سرمربی سابق رئال مادرید است. اما به نظر می‌رسد که زیدان به فکر بازگشت به میادین فوتبال به صورت کوتاه مدت نبوده و حتی شیرینی‌های هدایت شیاطین سرخ او را برای قبول این موضوع ترغیب نکرده است. 

زیدان در حال حاضر فقط به استراحت فکر می‌کند چرا که شرایط سخت رئال‌مادرید در زمان هدایت او باعث شده تا این اسطوره فرانسوی نیاز به ریکاوری بیشتری داشته باشد. 

تنها دو تیم هستند که در زادگاه او وجود دارند و می‌توانند زیدان را به بازگشت به فوتبال اغوا کنند. پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه.

زیدان در صورت جدایی «مائوریسیو پوچتینو»، پیشنهاد پاریسی‌ها را رد نخواهد کرد. این به معنای بازگشت زیدان به خانه است. ستاره‌های بزرگ پاری‌سن‌ژرمن نیز دلیل خوبی برای آمدن زیدان به پاریس هستند.

نیمکت تیم ملی فرانسه نیز دومین گزینه ایده‌آل زیدان است. سرمربیگری زیدان در فرانسه بدین معناست که او نیازی به نقل مکان از مادرید به فرانسه را ندارد و می‌تواند به زندگی عادی خود در اسپانیا ادامه دهد. اسطوره فرانسوی برای این کار باید منتظر اخراج دیدیه دشان از تیم ملی باشد.

در هر صورت زیدان عجله‌ای برای سرمربیگری ندارد و اولویت او استراحت است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زیدان منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف

منچستریونایتد تحت برند «اولدترافورد» به استادیومی جدید خواهد رفت. 

طرفداری | مقدمات ورود منچستریونایتد به یک ورزشگاه جدید و مدرن نهایی شده است. 

به گزارش اتلتیک؛ گروه ویژه بازسازی اولدترافورد اولین جلسه خودش را به ریاست لرد سباستین کو برگزار کرد. این گروه که به نمایندگی از سر جیم رتکلیف وظیفه انتقال منچستریونایتد به یک ورزشگاه جدید را دنبال می‌کنند، ساخت یک استادیوم جدید را به عنوان اولویت انتخاب کرده‌اند. لرد کو که همانند پروژه المپیک لندن وظیفه رهبری را برعهده گرفته، در این مورد در X نوشت:

دیروز، ریاست اولین نشست گروه ویژه بازسازی اولدترافورد را برعهده داشتم. هدف از این نشست، آغاز گفتگو در مورد چگونگی ساخت یک ورزشگاه فوتبال رده جهانی در شمال انگلستان بود که بتواند منافع اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی برای منطقه به همراه داشته باشد. 

در بازی‌های المپیک لندن ۲۰۱۲، به طور مستقیم شاهد این موضوع بودم که چگونه ورزش می‌تواند محرک قدرتمندی برای بازسازی شهری باشد و از اینکه بخشی از این پروژه هستم، بسیار هیجان‌زده‌ام. این نشست، آغازگر فرآیندی با مشارکت ذی‌نفعان مختلف برای بررسی گزینه‌های توسعه‌ی ورزشگاه و محوطه‌ اطراف آن بود. ما در ابتدای این مسیر قرار داریم و هنوز زود است که بگوییم به کجا ختم خواهد شد. با این حال، در طول مسیر با هواداران و ساکنان محلی مشورت خواهیم کرد و همه را از روند پیشرفت کار مطلع خواهیم ساخت.

در این پروژه، اندی برنهم (شهردار شهر منچستر)، سارا تاد (رئیس شورای ترافورد) و گری نویل به عنوان چهره‌ای از درون باشگاه در این پروژه حضور خواهند داشت. در جلسه روز گذشته، چهار عضو شامل متخصصان تجاری و سرمایه‌گذاری شهر منچستر به این گروه ویژه پیوستند. کولت روچ و تام کراتی به عنوان نمایندگان رسمی منچستریونایتد و اینئوس همراه نام‌های مطرح شده بودند. 

پروژه رتکلیف تایید شد؛ منچستریونایتد به اولدترافورد جدید می‌رود!

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها