Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- امروز نرخ دلار در صرافی ملی ایران به مبلغ ۲۷ هزار و ۲۷۹ تومان رسید.  طبق اعلام صرافی ملی ایران امروز (چهارم آبان ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا ۲۷ هزار و۲۷۹  تومان است و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۳۱ هزار و ۴۵۰  تومان فروخته می‌شود.

قیمت دلار و یورو نسبت به آخرین معاملات روز گذشته بدون تغییر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قیمت روز ارز در صرافی

نام ارز قیمت (تومان) دلارآمریکا  ۲۷.۲۷۹ یورو  ۳۱.۴۵۰ یک هزار دینار عراق  ۲۰.۰۰۰ درهم امارات  ۷.۴۹۰ پوند انگلیس  ۳۷.۸۹۰ یوان چین ۴.۳۲۵ روبل روسیه ۴۴۰ لیر ترکیه ۲.۹۹۰

 

 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا وارد کانال جدید شد/ قیمت جدید طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین معاملات بازار جهانی نشان می‌دهد که قیمت طلا با افزایش ۰.۳ درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۲ هزار و ۳۸۶ دلار رسید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اونس طلا طی یک هفته گذشته ۳۵ دلار و طی یک ماه گذشته ۲۳۱ دلار افزایش قیمت داشته است.

بر همین اساس، طلا در طول یک هفته گذشته ۱.۴ درصد و در طول یک ماه گذشته ۱۰.۷ درصد گران شده است.

براساس گزارش رویترز، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز سه شنبه افزایش یافته است. تمایل به خرید این فلز گرانبها به خاطر تشدید تنش‌های خاورمیانه و با وجود بالا رفتن ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یافته است. افزایش بیش از حد انتظار خرده فروشی در آمریکا در ماه مارس احتمال به تاخیر افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در سال جاری میلادی افزایش داده است.

گزارش افزایش بیشتر از حد انتظار خرده‌فروشی در آمریکا در ماه مارس ارزش دلار را ۰.۲ بالا برد و سود اوراق قرضه خزانه داری این کشور هم به بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته رسیده است.

بازار حالا انتظار دارد فدرال رزرو نرخ بهره را دو بار و هر کدام ۲۵ واحد پایین بیاورد در حالی که قبلا انتظار سه بار کاهش نرخ بهره می‌رفت.

برخی عقیده دارند آرام شدن تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی قیمت طلا را در کوتاه مدت تا ۲۲۰۰ دلار پایین خواهد آورد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895673

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • طلا وارد کانال جدید شد/ قیمت جدید طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳