Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار البرز گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل صمت و فرماندار چهارباغ مامور شدند تا ظرف ضرب الاجلی ۱۰ روزه با توجه به راهبردهای مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت محترم، مشکلات و موانع را برطرف کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  عزیزاله شهبازی در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی استان که روز ظهر امروز با هدف حمایت از کالای ملی صورت گرفت، اظهار داشت : حمایت از کالای ایرانی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است از این رو ما نیز بعنوان کارگزاران این نظام با برنامه‌ریزی دقیق در جهت رفع موانع راه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اقدام کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این واحد بزرگ تولید لوازم خانگی یک برند معروف ملی است که بیش از نیم قرن سابقه تولید و عرضه لوازم با کیفیت خانگی را در کارنامه دارد.

شهبازی با بیان اینکه بیش از هزار نفر در این واحد مشغول به کار هستند، گفت: مدیران و کارکنان این مجموعه با تعصب به خاک ایران زمین و حمایت از تولید کشور و تحقق و اجرای منویات ارزشمند مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مشکلات در راستای توسعه تولیدات دارند که در صورت رفع آن بیش از هزار نیروی کار جدید نیز به مجموعه اضافه می‌شود.

استاندار البرز گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل صمت و فرماندار چهارباغ مامور شدند تا ظرف ضرب الاجلی 10 روزه با توجه به راهبردهای مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت محترم، مشکلات و موانع را برطرف کنند.

آشفته بازار لوازم خانگی در میز مناظره تسنیم/ فتاحی:توقع ارزانی بی‌جاست؛با ممنوعیت مادام‌العمر مخالفیم/ پازوکی:چرا هزینه تولید را فقط مردم و کسبه بدهند؟واردات تمامی محصولات لوازم خانگی کره‌ای به مناطق آزاد ممنوع شددستورالعمل جلوگیری از واردات لوازم خانگی تولیدی کره جنوبی ابلاغ شد

وی افزود: قدردان اقدامات و تلاش‌های تولیدکنندگان عزیز کشور هستیم که در چنین شرایط سخت تحریم های ناجوانمردانه همچنان مستحکم و استوار به امر تولید مشغول هستند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقام معظم رهبری لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جدید اظهار کرد: در سال گذشته مشکل ۳۷۳ واحد صنعتی و تولیدی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح شده که با اتمام این طرح بیش از ۳ هزار و پانصد نفر در این واحد‌ها به کار خود ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: عمده‌ترین مشکل واحد‌های تولیدی مطرح شده در ستاد تسهیل استان در یک سال گذشته در خصوص امهال تسهیلات بانکی، پرداخت مالیات، درخواست بخشودگی جرائم مالیاتی و همچنین مشکلات زیرساختی در حوزه تأمین آب، برق و گاز بوده که با همکاری و پیگیری دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات آنان برطرف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای تسهیل فعالیت‌های تولیدی پای‌کار باشند ادامه داد: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است و برای هر یک از این مصوبات باید برنامه زمان‌بندی داشته باشیم و بر اساس همین برنامه اجرایی شوند.

شاه‌حسینی با بیان اینکه جلسات جهت رفع موانع تولید به‌صورت مستمر برگزار خواهد شد، بیان کرد: این مهم در راستای حفظ وضعیت موجود واحد‌های فعال، همچنین افزایش ظرفیت واحد‌های زیر ظرفیت و بازگشت واحد‌هایی که امکان احیا به چرخه فعالیت را دارند، انجام می‌شود.

وی افزود: استان یزد در سالی که گذشت با رشد ۸ درصدی اقتصادی روبرو بوده که برای افزایش این درصد باید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد تا تحول خوبی در اقتصاد استان شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد رویکرد دولت را حمایت از تولید و رفع موانع تولیدکنندگان دانست و اضافه کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری مطالبات سرمایه‌گذاران نقش مهمی در رفع مشکلات این حوزه دارد و با همه توان و ظرفیت برای حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌شود.

دیگر خبرها

  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • دیدار صمیمانه اقشار مختلف اهل سنت با نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • ضرورت اصلاح روند صدور مجوز‌های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید