Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@19:02:19 GMT

قیمت حامل‌ های انرژی افزایش می یابد؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۷۷۵۷

قیمت حامل‌ های انرژی افزایش می یابد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تشکیل ستاد بودجه سال ۱۴۰۱ در دولت خبر داد و گفت: این ستاد برای بررسی بودجه سال آینده، هفته‌ای سه جلسه تشکیل می‌دهد که بنده نیز به‌عنوان رییس کمیسیون برنامه در این جلسات حضور دارم.

وی با بیان اینکه باید یک نگاه تحولی به بودجه سال ۱۴۰۱ نسبت به بودجه سال ۱۴۰۰ وجود داشته باشد، ادامه داد: بودجه سال ۱۴۰۰ به گونه‌ای تدوین و از سوی دولت گذشته اجرا شد که کسری‌های زیادی دارد که برای بودجه سال آینده نواقصی که وجود داشت برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده همدان در مجلس تصریح کرد: تاکنون در جلسات ستاد بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ درباره کلیات دخل و خرج دولت برای یک سال آینده و تحولاتی که باید انجام شود بحث‌هایی انجام شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نظرات در ستاد بررسی بودجه سال آینده بر این است که باید شفافیت و منابع مالی برای تحقق آن ایجاد شود، عنوان کرد: همچنین نظرات بر این است که بودجه عملیاتی بسته شود تا حداقل ۹۰ تا ۹۵ درصد آن محقق شود.

حاجی‌بابایی درباره شایعاتی که در فضای مجازی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی برای سال آینده مطرح شده، اظهارکرد: درباره برخی موضوعات همچون افزایش قیمت حامل‌های انرژی برای سال آینده در ستادی که شکل گرفته بحثی انجام نشده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: تاکنون در ستاد درباره مؤلفه‌هایی که در ساختار بودجه مهم است بحث شده است؛ به طور نمونه در یکی از جلسات درباره بودجه آموزش و پرورش و اینکه چگونه بودجه این وزارتخانه برای سال آینده بسته شود که در این بخش دچار مشکل نشویم بحث‌هایی انجام شد.

پربیننده ترین احتمال حذف قرعه‌ کشی خودرو تصویب لایحه رتبه بندی معلمان تا هفته آینده واکنش نماینده گرگان به لغو استخدام دخترش در وزارت نفت کالاهای اساسی با نرخ ارز نیمایی وارد خواهد شد / جزییات اعطای کارت اعتباری یارانه حدود ۴۰ میلیون نفر از جمعیت ایران نیاز به کمک فوری دارند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بودجه 1401 رییس کمیسیون برنامه بودجه سال سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جداول تفصیلی، گفت: در این جلسه جداول تفصیلی لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت و چند مورد از مغایرت‌های لایحه با قانون مصوب مجلس در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: ۱۲ کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی تشکیل شد. این کمیته‌ها با محوریت هیأت رئیسه تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی به بررسی جداول، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می‌پردازند. بعد از آن گزارش کمیته‌ها به کمیسیون ارائه شده تا کمیسیون گزارش نهایی برای بررسی به صحن مجلس را تهیه کند.

حاجی‌بابایی درباره زمان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، گفت: تلاش کمیسیون تلفیق بر این است که تا پایان هفته آینده گزارش مصوبات خود در بخش دوم لایحه بودجه را ارائه کند تا در دستور صحن قرار گیرد.

کد خبر 6081072 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد
  • قانون برنامه هفتم در روزهای آینده نهایی می‌شود
  • محل تامین بودجه واحد‌های مسکن مهر اعلام شد