Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:55:47 GMT

چین یک شهر 4میلیون نفری را قرنطینه کرد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۷۷۷۰

چین یک شهر 4میلیون نفری را قرنطینه کرد

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی افزایش مبتلایان به کرونا در چین دولت این کشور یک شهر چهار میلیون نفری را برای جلوگیری از شیوع کرونا قرنطینه کرد.

دولت چین در پی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شهر«لانچو» در شمال غرب این کشور را قرنطینه کرد و از شهروندان خواست فقط برای موارد ضروری از خانه های خود بیرون بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین 29 مورد جدید ابتلا به کرونا را ثبت کرده است.

از سوی دیگر، کمیته ملی بهداشت در چین اعلام کرد که بیش از 75 درصد از جمعیت این کشور  تا 23 اکتبر به طور کامل واکسینه شدند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا در چین افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم

جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پاسخ به اینکه رفتار دولت شائبه افزایش قیمت بنزین را در جامعه ایجاد کرده است، به اعتقاد شما با توجه به شرایط موجود اقتصادی، جامعه پذیرش افزایش قیمت بنزین را دارد یا خیر؟ به «انرژی پرس» گفت: در حال حاضر با توجه به نرخ تورم و گرانی‌های موجود، اگر افزایش قیمت بنزین هم در دستور کار دولت باشد، یکی از اشتباهات استراتژیک دولت آقای رئیسی خواهد بود.

به گزارش انرژی پرس، نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد در مجلس یازدهم ادامه داد: با توجه به ارتباطی که با مردم و جامعه داریم به خوبی می دانیم که دیگر گنجایش و کشش افزایش قیمت ها را ندارند. بنابراین به اعتقاد من بنزین در کشور ما نسبت به درآمد و وصولی مردم، قیمت متناسبی نسبت به کشورهای اروپایی دارد.

او اضافه کرد: تاکید می کنم به جای اینکه دولت تمرکزش را روی افزایش قیمت بنزین بگذارد، بهتر است روی کاهش مصرف بنزین متمرکز شود؛ آن هم نه با افزایش قیمت بنزین یا کاهش سهمیه سوخت! بلکه با واردات خودروهای کم مصرف.

رشیدی کوچی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر دولت تعدادی خودرو به اسم خودروی هیبریدی وارد کشور کرده است، اما عملا مصرف این خودروهای چینی فرق چندانی با خودروهای دیگر ندارد و کم مصرف نیستند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به دولت توصیه کرد دست از لجبازی با مردم در قصه واردات خودرو بردارد و اجازه دهد واردات خودرو نزدیک به قیمت جهانی وارد کشور شود.

او همچنین تاکید کرد: در این صورت در کنار واردات خودروهای خارجی کم مصرف آن هم به قیمت بازار جهانی، اگر مایل بود، می تواند بنزین را هم به قیمت جهانی به مردم عرضه کند.

سخنگوی فراکسیون شفافیت مجلس یازدهم در پایان تاکید کرد: نمی توانیم بنزین را به قیمت جهانی به مردم بفروشیم، اما خودروهایی که دست مردم می دهیم دو دهه نسبت به خودروهای جهانی عقب تر باشند. لذا امیدواریم این اتفاق در آینده نزدیک رقم بخورد و مردم احساس بهتری نسبت به شرایط پیش رو داشته باشند و دولت دست به چنین ریسک خطرناکی نزند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران