Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@07:46:18 GMT

بوسه محکم و عاشقانه مریم معصومی + عکس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۷۸۶۳

مریم معصومی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام مریم معصومی است. مریم معصومی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از مریم معصومی را ملاحظه می‌کنید.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است

تیپ مریم معصومی در جشن تولدش /عکس

فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است با برادر بزرگ‌ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد

مریم معصومی و‌خواهرش + عکس ورزش

به شدت ورزش می کنم ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است، زندگی من در چهار کلمه خلاصه می شود : بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب !

مریم معصومی در کلاس خصوصی بدنسازی اش+عکس

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مریم معصومی مریم معصومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ حسین پیوندی در گفت و گویی بیان داشت: برابر ماده ۲۴ قانون خدمت وظیفه عمومی در مواردی که دو برادر همزمان در شرایط اعزام به خدمت قرار دارند در صورتیکه یکی از برادران در حال خدمت باشد. برادر دیگر در صورت نداشتن غیبت تا پایان خدمت برادر خود میتواند تاریخ اعزامش را تمدید کند.

این مقام انتظامی گفت: مشمول فاقد غیبت جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت می بایست به همراه برگ اشتغال به خدمت برادر جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه کند .

سرهنگ حسین پیوندی ادامه داد: در مواردیکه تاریخ اعزام به خدمت دو برادر همزمان باشد. تاریخ اعزام به خدمت یکی از آنان به مدت دو ماه تمدید میشود و در صورت ارائه گواهی اشتغال به خدمت مشمول میتواند تا پایان خدمت دوره ضرورت برادر حین خدمت از تمدید تاریخ اعزام به خدمت بهره مند شود .

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir. سامانه تلفن گویا به شماره ۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی ‏sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898275

دیگر خبرها

  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • مرا ببوس برای اولین بار/ بوسه‌ای که سانسور نشد
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر