Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مدیران سازمان برق منطقه تهران در صحن شورا حضور یافتند و گزارشی ارائه شد. هفته گذشته هم از آب منطقه تهران دوستانی حضور داشتند و بنا داریم در هفته‌های آتی نیز از سایر بخش‌ها مهمانانی داشته باشیم و در ارتباط با مسائل شهر گفتگوهایی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو معاون حمل و نقل و ترافیک و مالی شهردار نیز در صحن شورا حضور یافتند تا گزارشی از برنامه‌هایشان ارائه دهند که به دلیل ذیق وقت فقط معاون حمل و نقل گزارش داد و معاون مالی گزارش آن به جلسه آینده موکول شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در صحن امروز یک فوریت سیاست حاکم بر بودجه سال 1402 که شورای شهر باید آن را تدوین و به شهرداری ابلاغ کنیم به تصویب رسید.

چمران درباره وضعیت حمل و نقل عمومی اظهار داشت: شورا و شهرداری تلاش‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌اند، علیرضا زاکانی شهردار تهران هم در هیات دولت پیگیری‌های لازم را انجام داده و موضوع برای رئیس جمهور هم مطرح شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها قرار است 630 واگن و تعداد زیادی اتوبوس به چرخه حمل و نقل اضافه شود ولی من قبلا هم گفته‌ام از زمانی که واگن بخریم تا به دستمان برسد یکی و نیم تا دو سال به زمان می‌برد و به صورت فوریتی این موضوع محقق نمی‌شود. برای خرید اتوبوس هم همین طور است و حداقل 5 تا 6 ماه زمان خواهد برد.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونا مردم زیاد از حمل و نقل عمومی استقبال نمی‌کنند و بیشتر از خودروهای شخصی استفاده می‌شود و همین مسأله ترافیک فشرده‌ای را در تهران ایجاد کرده است.

چمران اضافه کرد: در تلاشیم که حداقل 600 دستگاه واگن مترو و 2 هزار اتوبوس برای تهران اضافه شود که امیدواریم با توجه به قول‌هایی که به ما داده‌اند این موضوع محقق شود.

وی درباره بحث انتصابات گفت: اعضای شورا نباید دخالت در این زمینه کنند چراکه در غیر این صورت یک شهر می‌شود و 22 شهردار مسئولیت انتصابات برعهده شهردار است و ایشان باید راضی و پاسخگو باشد.

وی بیان داشت:‌ ‌البته هر انتصابی برخی مخالف و برخی موافق داشته است. قرار است هیات انتصابات در صحن شورا حضور پیدا کنند و درباره روش کار در زمینه انتصابات توضیحات عمومی ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران انتصابات صحن شورا شورای شهر حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جعفری اصل اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضائی با مفاسد اقتصادی، دو پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر بندر امام و تعدادی از کارمندان شهرداری این شهرستان، با دستور مقام قضائی بازداشت شدند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان بازداشت‌شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارتشاء به متهمان تفهیم شده است.

جعفری اصل گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 6064347

دیگر خبرها

  • شب های قدر تهران هیات کجا بریم؟ + اعمال شب قدر
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • لحظه هولناک ورود اتوبوس به ایستگاه مترو (فیلم)
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم