Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@05:38:45 GMT

آتش سوزی بیش از ۵۲۰۰ هکتار از مناطق ۴ گانه در ۶ ماه

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۸۳۳۹

‍‍‍‍‍‍

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: در ۶ ماهه گذشته از مناطق چهارگانه دچار آتش سوزی شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محبت خانی در ارتباط تصویری با برنامه روی خط خبر این شبکه با بیان اینکه در مناطق چهارگانه، حدود ۱۳ درصدر حوزه طبیعی کشور را محیط بانان پوشش می‌دهند، افزود: در ۶ ماهه گذشته متاسفانه ۵ هزار ۲۱۵ هکتار از جنگل‌های کشور دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در ادامه اظهار کرد: ۸۲ درصد آتش سوزی‌ها به صورت غیر عمدی(طبیعی و غیرطبیعی) و ۱۸ درصد از این آتش سوزی‌ها به صورت عمدی اتفاق افتاده است.

محبت خانی گفت: افراد دخیل در موارد عمدی به دست محیط بانان دستگیر شده اند.    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی از حذف سیتی: تکرار سه‌گانه در خواب!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چهارشنبه شب در ورزشگاه اتحاد در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید بود و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

این شکست در حالی رقم خورد که شاگردان پپ گواردیولا امیدوار بودند بتوانند سه گانه رویایی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا که فصل گذشته موفق به فتح آن شدند را بار دیگر در این فصل به دست بیاورند اما رئال مادرید مانع از انجام این کار شد.

بسیاری از هواداران تیم‌های مختلف پس از حذف سیتی از قهرمانان اروپا با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی از این اتفاق ابراز خوشحالی کردند. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:« دبل سه گانه را در خواب ببینید.!»

کاربر دیگری با اشاره به عملکرد ضعیف هالند در این بازی اضافه کرد:« یک نمایش ناپدید شونده دیگر از سوی هالند.» تا به این شکل طعنه‌ای هم به نمایش ضعیف این ستاره نروژی در این بازی زده باشد.

یکی از کاربران هم در این باره اضافه کرد:« سیتی متوجه شد که چه تیمی پادشاه فوتبال اروپا است.»

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • خوشحالی از حذف سیتی: تکرار سه‌گانه در خواب!
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران