Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:35:30 GMT

حدود سه تن زعفران در بورس معامله شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۸۶۳۰

حدود سه تن زعفران در بورس معامله شد

جواد زبان‌ران روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان معامله بیش از ۲ تن و ۸۶۰ کیلوگرم به ارزش ۴۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان مربوط به معاملات ۹ برند زعفران نگین و بقیه مربوط به معاملات پوشال زعفران است.
وی ادامه داد: بیشترین ارزش معاملات مربوط به زعفران نگین زرین تربت‌حیدریه به وزن ۸۲۴ کیلو و ۸۰۹ گرم و ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۴۹ میلیون تومان و کمترین میزان معاملات مربوط به زعفران بهرامن مشهد به وزن ۶۴ کیلو ۹۸۲ گرم و ارزش یک میلیارد و ۲۹ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شعبه کارگزاری بورس اردیبهشت تربت‌حیدریه گفت: در بخش معاملات پوشال زعفران نیز بیشترین حجم معاملات مربوط به پوشال سحرخیز به وزن ۹۹ کیلو و ۴۳۴ گرم به ارزش یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان و کمترین آن مربوط به پوشال طلای سرخ به وزن ۸۱۰ گرم به ارزش ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.
وی افزود: هم اکنون زعفران ایران در قالب ۹ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود.
زبان‌ران ادامه داد: برندهای زرین و طلای سرخ تربت‌حیدریه، روستا، زعفران نوین، زعفران سحرخیز و بهرامن مشهد، نگین بیرجند و قاینات و وحدت تربت جام از برندهای زعفران نگین و برندهای طلای سرخ و سحرخیز مشهد نیز از برندهای پوشال زعفران هستند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها تربت حیدریه زعفران بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت حیدریه زعفران بورس تربت حیدریه زعفران بورس میلیون تومان پوشال زعفران تربت حیدریه زعفران نگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قامت معاون سازمان خصوصی سازی کشور درباره جزئیات فروش بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امروز متقاضیان خرید دو باشگاه از طریق فرا بورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند. ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال ایران توسط کنسرسیومی از هلدینگ شرکت‌های صنایع پتروشیمی معامله شد. قیمت هر سهم پایه معادل ۳,۰۴۶ ریال بود که در سامانه معاملات وارد سیستم کردند که سپس خریداری شد و این معامله قطعی شد. ارزش کلی مبلغ حدود ۲ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان بود.

برای سهام شرکت پرسپولیس هم کنسرسیومی از بانک‌ها اقدام به خرید کردند. قیمت هر سهم پایه ۳,۵۸۰ ریال اعلام شد. ارزش کل این معامله که شامل ۸۵ درصد از سهام بود نیز رقمی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شد.

او افزود: با توجه به ضرب الاجلی که AFC تعیین کرده است خریداران باید ۱۰ درصد از مبلغ خرید را واریز کنند و سپس انعقاد قرارداد انجام شود. سپس تشریفات معمول انجام می‌شود و متعاقبا انتقال سهام از وزارت ورزش و جوانان به خریداران جدید صورت می‌گیرد و با این خرید مطالبه میلیون هواداران دو باشگاه پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 6085396 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس
  • نخستین معامله شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی انجام شد