Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:53:58 GMT

شهادت مامور ناجا در درگیری با اشرار مسلح در دلگان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۸۶۴۶

شهادت مامور ناجا در درگیری با اشرار مسلح در دلگان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی شلیک ناجوانمردانه اشرار مسلح به سمت مأموران انتظامی در شهرستان "دلگان"، یکی از مأموران جان برکف نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار احمد طاهری، با تائید این خبر ضمن تسلیت شهادت این شهید گرانقدر به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خانواده داغدار آن شهید بزرگوار، بیان کرد: ساعت 11 پیش از ظهر امروز سه‌شنبه چهارم آبان ماه تیمی از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان "دلگان" حین انجام مأموریت و دستگیری شرور مسلح تحت تعقیب در داخل شهر با او و همدست مجرمش درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات، اشرار مسلح در کمین، به محض مشاهده مأموران اقدام به شلیک به طرف آنها کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این درگیری یکی از مأموران غیور نیروی انتظامی ستوان سوم " موسی نوروزی" به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: درگیری با اشرار شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر