Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:03:39 GMT

جشنواره فرهنگی هنری همیار پلیس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۸۶۹۳

جشنواره فرهنگی هنری همیار پلیس برگزار می‌شود

علی رمضانی در جلسه مشترک پلیس راهور و اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش که با حضورسرهنگ عین الله جهان ، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی به طور عام و به طور خاص پلیس راهور مهم ترین نقش را در فعالیت های اجتماعی دانش آموزان دارند.

وی ادامه داد: این نقش از آغاز سال تحصیلی همزمان با بازگشایی مدارس شروع می شود و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد که می‌توان به کنترل رفت و آمدها در مبادی ورودی مدارس همچنین ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد، همکاری نزدیک بین آموزش و پرورش و پلیس راهور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: نقش همیاران پلیس در جامعه جا افتاده است و دانش آموزان با توجه به آمار اخذ شده اخیر تمایل بسیار دارند تا در این تشکل همکاری داشته باشند.

به گزارش روز سه شنبه  گروه آموزش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، رمضانی با توجه به جایگاه همیاران پلیس در نقش پذیری دانش آموزان خاطرنشان کرد: باید زمانی را برای ثبت نام در این طرح اعلام کنیم، زیرا در مدت ۲ سالی که کرونا در کشور سایه افکنده است فعالیت این تشکل کمتر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تولیدات محتوای فرهنگی توسط پلیس راهور می توان این نوع تولیدات را در فضای مجازی و کانال های مختلفی که در شبکه شاد وجود دارد بارگذاری کرد تا دانش آموزان از آنها استفاده کنند.

این مسوول در وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد : برای امسال می‌توان جشنواره فرهنگی هنری همیار پلیس برگزار کرد که در آن دانش آموزان در قالب فیلم های کوتاه نقاشی یا سایر هنرهای دستی و تجسمی همکاری و همیاری خود را با پلیس نشان دهند.

رمضانی با یادآوری آغاز اردوهای دانش آموزی پس از بازگشایی مدارس گفت: طرح های مربوط به همیار پلیس نیز می تواند در این زمان اجرا شود و آموزش‌های دانش آموزان توسط پلیس راهور ادامه پیدا کند و این کار بزرگ را که پلیس به آن ورود پیدا کرده،  نباید زمین گذاشته شود.

وی بر توجه به فعالیت های مورد علاقه دانش‌آموزان و خانواده‌ها، تاکید کرد و افزود: دانش آموزی که با لباس پلیس سر چهارراه می ایستد و فرمان های پلیسی را اجرا می کند برای سایرین بسیار جذاب است زیرا فعالیت ذاتی وی این نیست.

برچسب‌ها مدارس پلیس راهور ناجا وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس پلیس راهور ناجا وزارت آموزش و پرورش مدارس پلیس راهور ناجا وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان فرهنگی هنری پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان

مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان سیرجانی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های نرماشیر و ماهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 رضا رضایی در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: توجه به ورزش و فعالیت‌های تربیت بدنی لازمه تربیت نسلی سالم و توانمند برای آینده کشور است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات ورزشی از رشد ۶۹ درصدی سرانه فضای ورزشی درون مدرسه‌ای مدارس استان در دو سال اخیر خبر داد.

رضایی با اشاره به ساخت و بهره برداری از بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان افزود: استفاده بهینه از فضای‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح آزاد سازی فضای‌های ورزشی برای استفاده دانش آموزان و اولیای آنها رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امام علی علیه السلام مقتدا و الگوی ورزشکاران است، تاکید کرد: ورزشکاران باید منش پهلوانی را علاوه بر قهرمانی در دستور کار خود قرار دهند.

 رضایی با اشاره به شرکت دانش آموزان برگزیده این مسابقات در مسابقات کشوری دانش آموزان سراسر کشور بر آماده سازی این تیم‌ها برای حضور موفق در مسابقات کشوری تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی