Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتی اگر باز هم از برند بزرگ و قدیمی موجود در این عرصه خرید آنلاین خود را انجام دهید، باز هم چنین نگرانی‌هایی وجود خواهد داشت. اما برخی از فروشگاه‌های آنلاین تدابیر خاصی برای خریداران خود اندیشیده‌اند و با تضمین اصل بودن کالا، اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند. امروز می‌خواهیم که نکاتی را به شما معرفی کنیم که با بررسی آن‌ها در فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهر، با خیال راحت‌تری خرید خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل خرید آنلاین طلا و جواهر

طلا یکی از گران قیمت‌ترین فلزات کشف شده توسط انسان می‌باشد. طلا به دلیل کمیاب بودن و رنگ منحصر به فردی که دارد به عنوان یکی از محبوب‌ترین موارد اولیه در ساخت جواهرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جواهراتی که از طلا درست می‌شوند در انواع مردانه، زنانه و بچه گانه و به شکل انواع، گوشواره، دستبند، گردنبند، انگشتر و ... تولید می‌شوند. طلا به دلیل درخشندگی و زیبایی منحصر به فردی که در استایل هر شخصی می‌تواند ایجاد کند، به یکی از محبوب‌ترین کالاهای زینتی و لوکس بدل شده است. علاوه بر آن خرید طلا به عنوان یک روش سرمایه گذاری مطمئن نیز شناخته شده است.

چنین ویژگی‌هایی باعث شده است که افراد زیادی دست به خرید انواع طلا و جواهرات بزنند. یک از روش‌های خرید طلا گشت و گذار در بازار و پیدا کردن محصول مورد نظر است. اما پیشرفت تکنولوژی خرید طلا و جواهر را بسیار ساده‌تر کرده است.

شما می‌توانید به صورت آنلاین محصولات موجود را مشاهده و با دیگر محصولات مقایسه کنید. امروزه وب‌سایت‌های متعدد زیادی در حال فعالیت در زمینه خرید آنلاین طلا و جواهرات فعالیت می‌کنند. با توجه به اینکه خرید اینترنتی در وقت و سرمایه شما صرفه جویی می‌کند و با توجه به پاندمی کرونا روشی بسیار امن به شمار می‌آید، برای خرید آنلاین طلا و جواهرات مورد نیاز خود می‌توانید به این فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید و خرید خود را انجام دهید.

چگونه از تضمین اصل بودن طلا در هنگام خرید آنلاین با خبر شویم؟

خرید آنلاین مشکلات خودش را دارد، اما با رعایت کردن یک سری نکات ساده می‌توانید این مشکلات را به صفر برسانید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. مهم‌ترین نکته در رابطه با خرید طلا به صورت اینترنتی، خرید آن از فروشگاهای معتبر و صاحب نام در این زمینه است.

همچنین فروشگاه‌های آنلاین باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند و به درگاه‌های بانکی معتبر متصل باشند. معمولا نماد اعتماد الکترونکی در پایین صفحه سایت و در فوتر آن قرار دارد. با کلیک کردن بر روی نماد الکترونیکی می‌توانید از معتبر بودن سایت با خبر شوید.

هرگز از وب‌سایت‌هایی که از نماد اعتماد الکترونکی استفاده نمی‌کنند، استفاده نکنید. علاوه بر این موضوع باید به خدماتی که فروشگاه آنلاین در حین فروش محصولات و پس از فروش آن‌ها به شما ارائه می‌دهند نیز توجه داشته باشید.

مثلا بررسی کنید که آیا فروشگاهی که می‌خواهید طلا و جواهر خود را از آن‌ها خریداری کنید آیا ضمانت بازگشت محصول یا ضمانت تعویض محصول را دارد یا خیر. برخی از فروشگاه‌های آنلاین طلا مانند فروشگاه گالری ربیعی شرایطی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند که تا ۵ روز پس از خرید محصول مورد نظر، در صورتی که محصول دارای مشکل باشد، اقدامات لازم جهت تعویض محصول را انجام دهند.

موضوع دیگری که باید آن را بررسی کنید ارسال فاکتور توسط محصول خریداری شما می‌باشد. قبل از خرید آنلاین بررسی کنید که فروشگاه آنلاین مدنظر شما فاکتور خرید را با چه مشخصاتی به دست شما ارسال خواهد کرد. امروزه فاکتور طلا با خود طلا برابری می‌کند و در صورتی که طلاهای شما دارای فاکتور نباشند، کسی آن‌ها را از شما خریداری نخواهند کرد.

نداشتن فاکتور طلا می‌تواند دلیلی بر عدم کیفیت محصول یا وجود ایراداتی در آن باشد، پس حتما در هنگام خرید آنلاین طلا و جواهرات به موجود بودن فاکتور توجه فرمایید. همچنین در هر فاکتور طلا باید مواردی همچون سربرگ فاکتور، مشخصات خریدار، نام کامل محصول خریداری شده، قیمت روز طلا، عیار طلا، فی اجرت (کارمزد طلاساز)، سود تک فروشی، متعلقات طلا، مالیات بر ارزش افزوده، قیمت نهایی پرداخت و مهر و امضای طلا فروشی موجود باشد.

با رعایت این نکات می‌توانید با خیال راحت خرید آنلاین طلای خود را انجام دهید و از جواهرات مورد نظر خود به شادی استفاده نمایید.

چه نوع طلا و جواهراتی را می‌توان به صورت آنلاین خریداری کرد

تقریبا هر محصول زینتی و جواهرآلاتی که از طلا درست شود را می‌توانید به صورت آنلاین خریداری نمایید. کافیست به فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید و از قسمت جستجوی آن‌ها محصول مورد نظر خود را جستجو کنید یا اینکه با استفاده از دسته بندی‌های موجود به تمامی محصولات دسترسی پیدا کنید.

دستبند طلا

دست بندهای طلا یکی از محبوب‌ترین اقلام موجود در فروشگاه‌های آنلاین طلا می‌باشد. شما می‌توانید انواع دست بند مردانه، زنانه و کودکانه طلا را در این فروشگاه‌ها مشاهده کنید و نسبت به خرید آنلاین دستبند طلا اقدام نمایید.

سرویس طلا

سرویس طلا برای بیشتر برای ست کردن با استایل‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکثرا در مهمانی‌ها و دور همی‌ها از سرویس‌های طلا استفاده می‌شود. در زمان انتخاب سرویس طلا جدید مورد نظر حتما استایل شخصی و رنگ پوست خود را در نظر داشته باشید تا سرویس طلای مناسبی را برای خودتان انتخاب و خریداری کنید.

گردنبند طلا

گردنبندهای طلا یکی دیگر از محصولات ساخته شده از طلا می‌باشند که بسیار پر طرفدار هستند. گردنبندهای طلا در ابعاد و طرح‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که آن‌ها را مناسب برای هر سلیقه و روحیه‌ای مناسب می‌کنند. همچنین گردنبندهای طلا یکی از اقلام محبوب و توصیه شده برای انواع کادو می‌باشند.

انگشتر طلا

انگشترهای طلا یکی از انواع جواهرات محبوب در بین خانم‌ها است که به صورت دائم از آن‌ها استفاده می‌کنند. انگشترها در انواع دارای نگین و بدون نگین و انواع انگشتر سنگین و سبک طراحی و در اختیار مشتریان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

گوشواره طلا

پس از مطمئن شدن از اعتبار فروشگاه آنلاین طلا مورد نظر خود، شما می‌توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید گوشواره مدنظرتان کنید. در هنگام خرید گوشواره باید به نکاتی همچون هماهنگی مدل گوشواره با فرم صورت و همخوانی آن با رنگ پوست و موی سر یا بلند و کوتاه بودن موها دقت داشته باشید تا در هنگام استفاده بیشترین تاثیر را بر روی زیبایی صورت شما بگذارند.

بهترین فروشگاه آنلاین طلا و جواهر

یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین موجود در ایران که در زمینه فروش انواع طلا و جواهرات فعالیت می‌کند، فروشگاه آنلاین طلا گالری ربیعی می‌باشد. شما می‌توانید با خیال راحت و تضمین اصل بودن و کیفیت کالاها، از این فروشگاه خرید طلا را در سایت https://rabieigallery.com/ انجام دهید.

گالری ربیعی انواع محصولات طلا از جمله دستبند، گردنبند، گوشواره، ست طلا، نیم ست طلا و ... را که توسط معتبرترین برندهای دنیا از جمله کارتیه، بولگاری، تیفانی، رولکس و سایر برندهای مطرح دنیا طراحی و تولید شده‌اند را با مناسب‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید.

کد خبر 634123 برچسب‌ها مجله راهنمای خرید قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران خرید آنلاین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خرید آنلاین خرید آنلاین طلا و جواهر فروشگاه های آنلاین خود را انجام دهید فروشگاه آنلاین صورت آنلاین طلا و جواهرات شما می توانید خیال راحت فروشگاه ها طلا یکی سرویس طلا خرید طلا مورد نظر خرید آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح خرید توافقی محصول سیب‌زمینی از نیمه اسفند پارسال گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده خرید توافقی محصول سیب‌زمینی تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.

وی اعلام کرد: در این ارتباط دو مرکز خرید محصول سیب زمینی در شهرستان‌های بروجن و شهرکرد عملیات خرید و ثبت قرارداد‌ها را بین کشاورزان و صادرکنندگان تا اطلاع ثانوی انجام می‌دهند.

برزگر اضافه کرد: با توجه به افت قیمت این محصول از قیمت تمام‌شده برای کشاورز و افزایش هزینه انبارداری برای کشاورزان؛ پس از بازدید رئیس سازمان تعاون روستایی مقرر شد افزون بر ذخیره‌سازی یک هزار و ۵۰۰ تن محصول سیب زمینی مورد نیاز کشور خرید توافقی این محصول نیز در استان انجام شود.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین در مورد صدور معرفی کشاورزان بابت ثبت در سامانه نیز مقرر شد برابر ۴۰ درصد تولید در سامانه پهنه‌بندی کشاورز برای کشاورزان گواهی تولید صادر شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از نیمه اسفند تاکنون بیش از هفت هزار تن محصول سیب‌زمینی به صورت توافقی بین صادرکنندگان و کشاورزان قرارداد منعقد شده است.

برزگر گفت: در راستای نظارت بیشتر بر نحوه خرید توافقی بازدید بار از سوی کارشناسان ناظر، بررسی فیزیکی بار در سردخانه‌های استان، نظارت بر باسکول، صدور بارنامه و تائیدیه گمرکی در مقصد از الزامات این طرح به شمار می‌رود.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده امروز قیمت واقعی سیب زمینی به قیمت تمام شده تولید رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • نهال گردو اصلاح شده و تضمینی فقط 35 هزار تومان
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا ۱۸فروردین
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟