Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به سفرهای دوره‌ای رییس‌جمهوری و اعضای هیات دولت به استان‌های کشور گفت: برنامه‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری برای ارائه و گرفتن مصوبه از هیات دولت در سفر آتی آیت‌الله رئیسی به این استان آماده شود.

به گزارش برنا؛ حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان بروجن تاکید کرد: پس از تعیین استاندار جدید چهارمحال و بختیاری، شاهد سفر رییس‌جمهوری به این استان هستیم که می‌تواند منشأ برکت‌های زیادی برای این استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا برنامه‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری باید از قبل آماده و برای عملیاتی شدن آن‌ها با وزیران مرتبط رایزنی شود تا نتایج سفر رییس‌جمهوری به استان بیشترین تاثیر را داشته باشد.

جعفری تصریح کرد: مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی تا لحظه آخر مسئولیت، باید به وظایف خود عمل کنند اما امروز برخی ادارات استان رها است و ضرورت دارد تا هر چه زودتر استاندار چهارمحال و بختیاری تعیین شود.

وی یادآور شد: نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی به‌صورت مرتب پیگیر این موضوع هستند زیرا یک روز تاخیر در انجام این مهم، به ضرر استان است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا زمان تعیین استاندار جدید چهارمحال و بختیاری تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرای باید به وظایف خود به‌درستی عمل کنند و نباید شاهد کم کاری در برخی مجموعه‌های دولتی و سردرگمی مردم باشیم.

جعفری به سفر اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی به هفت استان کشور تاکنون اشاره و تاکید کرد: اعضای این کمیسیون به احتمال قوی قبل از سفر رییس‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری، برای نخستین بار در این استان حضور می‌یابند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه کشاورزی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری، حفاظت محیط‌زیست و آب باید برنامه‌های مدون خود را آماده داشته باشند تا بتوان در این سفر از آن بهره ‌گیری مطلوبی کرد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سفر اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری مسوولان سه وزارتخانه و سازمان محیط زیست کشور حضور دارند.

وی یادآور شد: در این سفر سیمای کلی چهارمحال و بختیاری در حوزه کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست به تصویر کشیده و قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها به همراه چالش‌ها و کاستی‌های این استان ارائه می‌شود.

جعفری اظهار داشت: سفل اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی به هفت استان دیگر کشور که تاکنون انجام شده، از نتایج و دستاوردهای مطلوبی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به ایمنی ۸۰ درصدی افراد در برابر ویروس کرونا پس از تزریق واکسن گفت: تمامی مسوولان، معتمدان و افرد صاحب‌نفوذ، وظیفه دارند تا گروه‌های هدف را برای انجام واکسیناسیون توصیه و تشویق کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فُرم‌هایی به مسوولان دستگاه‌های اجرایی دولتی در شهرستان بروجن تحویل داده و شاخص‌هایی تعیین شده تا برنامه‌های پیشنهادی برای سال ۱۴۰۱ و راهکارهای اجرایی برای تحقق آن و گزارش اقدامات انجام شده را مشخص و براساس زمان‌بندی تا پایان هفته جاری اعلام کنند و ارزیابی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن براساس همین شاخص‌ها خواهد بود.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به ادامه و استمرار روند خشکسالی در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: وضعیت استان از نظر بارش‌ها پیش‌بینی‌های پاییز مطلوب نیست.

وی با اشاره به در نظر گرفته شدن پنج شهرک گلخانه‌ای برای شهرستان بروجن یادآور شد: قدیمی‌ترین این شهرک‌های گلخانه‌ای مختص بلداجی و دارای پیشرفت مطلوبی است.

جعفری ممنوع شدن کشت محصولات پُرآب‌بر در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن را ضروری دانست و اظهار داشت: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای به‌طور ویژه در دستور کار مسئولان مرتبط استانی و شهرستانی قرار گیرد.

فرماندار بروجن نیز گفت: شرایط شیوع ویروس کرونا در این شهرستان نسبت به موج پنجم بهتر شده اما خطر همچنان در کمین مردم است.

مسعود ملکی تاکید کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف در برابر ویروس کرونا باید جدی گرفته شود زیرا خودداری از تزریق این واکسن سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان، دانش‌آموزان هدف، اقشار و اصناف باید واکسن خود را علیه ویروس کرونا تزریق و مسوولان مربوطه باید گزارش آن را برای فرمانداری ارسال کنند.

ملکی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان در شهرستان بروجن خدمات خود خود را براساس کارت واکسیناسیون به ارباب‌رجوع ارائه دهند.

وی یادآور شد: دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی لغو شده و نیروهای اداری باید در محل کار حاضر باشند و بهانه‌ای در این راستا پذیرفته نیست، مگر برای افرادی که بیمار و دارای گواهی پزشکی هستند.

رییس شورای اداری شهرستان بروجن اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در این شهرستان حق مکاتبه فردی با دستگاه‌های اجرایی را ندارند و انجام نامه‌نگاری‌های اداری تنها با امضای رییس و نایب‌رییس هر شورا امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به نزدیک بودن فصل سرما گفت: بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌های و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بروجن نسبت به بازدیدهای میدانی و پاک‌سازی پل‌ها، جوی و جدول، قنات‌ها، سدها و بندهای خاکی شهرستان اقدام کنند تا در زمان بارندگی و وقوع بحران‌های احتمالی با مشکلی مواجه نشویم.

ملکی ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم از طریق دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن را ضروری اعلام و تاکید کرد: اتحاد، انسجام و فاصله از حاشیه‌ها باعث رونق در امور مختلف و تسریع در روند توسعه بخش‌های مختلف خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اداری چهارمحال و بختیاری مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی مجلس شورای مجلس وزارتخانه محیط زیست حفاظت محیط زیست ویروس واکسیناسیون خشکسالی سلامت شوراهای اسلامی سرما توسعه استان آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی کمیسیون کشاورزی شهرستان بروجن ویروس کرونا رییس جمهوری یادآور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس بنیاد مسکن شهرستان کیارگفت: ۱۱ پلاک زمین ساختمانی با قرعه کشی بین متقاضیان ۳ فرزندی اهالی روستای تشنیز واگذار شد.
امینی افزود: تعداد متقاضی طرح جوانی جمعیت ۶۳ نفر بود.
شهرستان کیار در فاصله ۴۵ کیلیومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.
  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • تالاب‌های چهارمحال‌وبختیاری؛ جاذبه‌های منحصر بفرد
  • انحراف خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیلگری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در کیار
  • چهارمحال و بختیاری یکی از مستعدترین استان‌ها در حوزه گردشگری است
  • شهرستان فرخشهر میزبان گردشگران نوروزی
  • ترافیک نیمه سنگین همچنان در محور بروجن به لردگان
  • ترافیک نیمه سنگین در محور بروجن به لردگان