Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظام ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طبق استعلام‌های صورت گرفته از آموزش پرورش یکی از مناطق تهران مدرک پیش دانشگاهی یک عضو شورای شهر پرند جعلی و فاقد اعتبار اعلام شده است.

فرماندار شهرستان رباط کریم در واکنش به انتشار گسترده این خبر در فضای مجازی گفت: استعلام‌های صورت گرفته صحت این خبر را تائید می‌کند و عضو خاطی شورا باید از سمت خود کنارگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکشاهی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته از سوی استانداری و مراجع ذیصلاح افزود: ما همه موارد را به این عضو شورا اعلام کرده ایم و بهتر است وی با یک استعفای محترمانه از عضویت در شورای شهر پرند کنارگیری کند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه اگر این عضو شورای شهر مقاومت کرده و از سمت خود کنارگیری نکند چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود گفت: قطعاً با توجه به حساسیت موضوع از طریق مراجع قضائی به این مسئله ورود می‌کنیم و این به صلاح عضو خاطی شورای شهر نیست.

کد خبر 5336459

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رباط کریم نظام ملکشاهی شورای شهر پرند ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی گرگان ایلام شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج

سید علی مرعشی گفت: از ۸۳ هزار زائری که در سامانه ثبت نام کرده اند سلامت جسمی ۷۳ هزار زائر تائید شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پرونده ۴ هزار و ۴۰۰ زائر در دست بررسی و ظرف یکی دو روز آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: تا این لحظه فقط بررسی سلامت جسمانی و تشکیل پرونده برای ۵ هزار زائر باقی مانده، به عبارتی بررسی سلامت جسمی ۹۵ درصد از زائران به پایان رسیده است.

مرعشی در ادامه بیان کرد: پرونده هزار و ۱۳۰ زائر هم به کمیسیون پزشکی ارجاع شده که از این تعداد استطاعت جسمی ۲۸۲ زائر تائید شده و پرونده سایرین در حال بررسی است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بررسی کمیسیون‌های پزشکی حج و زیارت تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: کمیسیون پزشکی زائران استان تهران دیروز سه شنبه ۲۸ فروردین و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین برای بررسی پرونده ۴۰۰ زائر در حال برگزاری است.

مرعشی در پایان درباره وضعیت آماده سازی محموله دارویی برای مراسم حج امسال گفت: داروها خریداری و بسته بندی شده است و منتظر صدور مجوز عربستان برای ارسال محموله هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند