Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:44:52 GMT

فرود هواپیمای صهیونیستی در خاک عربستان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۹۳۰۱

فرود هواپیمای صهیونیستی در خاک عربستان

برخی منابع عبری از فرود یک هواپیمای صهیونیستی در خاک عربستان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ایتالی بلومنتال» خبرنگار روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در صفحه توییتر خود از فرود یک هواپیمای صهیونیستی در خاک عربستان سعودی خبر داد.

ایتای بلومنتال اعلام کرد که این هواپیما متعلق به یک میلیاردر صهیونیست بوده که پس از توقف در « امان» به سمت ریاض حرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش منابع عبری این هواپیما توقف کوتاهی به مدت پنج دقیقه در امان داشته است.

«آوی اسکارف» سردبیر روزنامه عبری « هاآرتص» نیز از پرواز یک هواپیمای اسرائیلی به سمت عربستان سعودی خبر دارد.

این درحالی است که مقامات سعودی در خصوص این خبر هیچ‌گونه اظهاراتی ارائه نداده‌اند.

روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که اولین پرواز مستقیم از خاک عربستان به فلسطین اشغالی روز دوشنبه عصر در فرودگاه بن گوریون به زمین خواهد نشست.

رسانه صهیونیستی: نخستین پرواز مستقیم از ریاض به تل آویو امروز انجام می‌شوداعتراض کاربران سعودی به برگزاری جشن «موسم الریاض»

رسانه های عبری اعلام کردند که این پرواز توسط شرکت هواپیمایی «جت ایرلاین» امارات انجام خواهد شد و مبدا پرواز ریاض پایتخت سعودی خواهد بود.

پس از امضای توافق سازش میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی عطش رژیم آل سعود نیز برای سازش با این رژیم و رابطه علنی با تل آویو بیشتر شده، به حدی که بارها مقامات این رژیم از ابراز علاقه خود برای برقراری رابطه با اشغالگران فلسطین سخن گفته‌اند.

عربستان سعودی سال گذشته در ادامه تلاش‌های خود به منظور هموار کردن مسیر برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، با عبور هواپیما‌های این رژیم از حریم هوایی خود به مقصد امارات و بحرین موافقت کرده بود، اما از مبدا این کشور پروازی به سرزمین‌های اشغالی صورت نگرفته است.

اخیرا یک رسانه اسرائیلی به نقل از منابع آگاه سعودی خبر داد، گام‌های مهمی در راستای به رسمیت شناختن اسرائیل توسط عربستان سعودی و عادی سازی روابط با آن برداشته خواهد شد و به زودی شاهد برقراری روابط ریاض با اسرائیل خواهیم بود. تحولات اخیر در پرونده روابط عربستان و رژیم صهیونیستی بیانگر وجود نشانه‌هایی در خصوص عادی سازی قریب‌الوقوع میان ریاض و تل‌آویو است.

«دوری گلد»- که یک افسر اطلاعاتی و نماینده اسبق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نیز بوده است- در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد محمد بن سلمان کسی است که پرونده عادی سازی روابط را در عربستان مدیریت می‌کند و او قول داده مسئله عادی سازی رسمی روابط با رژیم صهیونیستی را اجرایی کند. «گلد» در این مصاحبه اظهار کرد که محمد بن سلمان نه فقط عربستان بلکه وعده داده عادی سازی را در منطقه غرب آسیا محقق کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عربستان سعودی خاک عربستان عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط