Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست واحد فنی مهندسی جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت حداقل 8 سال سابقه کار در حوزه فنی مهندسی شرکت های تولیدی دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک آشنایی با اصول و مهارت های سرپرستی (تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، مدیریت عملکرد و ...) آشنایی با فرآیندهای تولیدی و محیطهای صنعتی تسلط کافی به اصول و مبانی کار با کامپیوتر تسلط کافی به نرم‌افزارهای excel و word تسلط کافی به نقشه‌کشی و مدلسازی با نرم افزارهای سه بعدی بویژه solid works تسلط کافی به دستورالعمل های کنترلی و تولیدی، نقشه‌های ساختی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تسلط نسبی به زبان انگلیسی ساعت کار شرکت در نیمه اول سال از 7 الی 18 و در نیمه دوم از 7 الی 15 می باشد حقوق توافقی بیمه و مزایای قانونی اضافه‌کاری بیمه تکمیلی سرویس ایاب و ذهاب ناهار کارشناس برنامه ریزی و تامین جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت دارای حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط در واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مدرک تحصیلی مهندسی صنایع (برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها) و مدیریت صنعتی آشنایی کامل با فرایند برنامه ریزی تولید و تامین مواد، بالانس خط تولید، کنترل موجودی مسلط به نرم افزارهای Office و Visio ساعت کار شرکت در نیمه اول سال از 7 الی 18 و در نیمه دوم از 7 الی 15 می باشد حقوق توافقی بیمه و مزایای قانونی اضافه‌کاری بیمه تکمیلی سرویس ایاب و ذهاب ناهار از متقاضیان واجد شرایط (فقط بومی یا ساکن استان قم) خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر نام و عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند. به لحاظ هماهنگی، لطفا از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی خودداری فرمایید. اطلاعات تماس ایمیل hrm.job2020@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام انباردار با بیمه و بیمه تکمیلی در شرکت تهران بوران در ارومیه استخدام کارمند تعمیرات در شرکت آسان تجارت ایلما جنوب در فارس استخدام کارشناس فروش بیمه با بیمه تکمیلی در بیمه سامان نمایندگی 1166/ قزوین استخدام کارشناس استخراج (طراحی و نظارت) با پاداش در یزد استخدام مهندس نساجی در یک شرکت در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت تسلط کافی برنامه ریزی بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​

تین نیوز

با حکم شهردار تهران، محمدصابر باغخانی پور به عنوان سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در حکم صادر شده از سوی علیرضا زاکانی خطاب به باغخانی پور آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارت جناب عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران منصوب می شوید. امید است بر اساس اسناد بالاستی و برنامه های مصوب شهرداری تهران در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت رسانی، ضمن هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره نسبت به برنامه ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم انداز «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.توفیفات روز افزون جناب عالی را در ایفای کامل مسوولیت محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.»

باغخانی پور دانش آموخته دکتری محیط زیست از دانشگاه شهیدبهشتی است و پیش از این دستیارویژه معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور،مشاور سازمان جهاد کشاوزی استان تهران و مدیرعامل اندیشکده مطالعات و توسعه محیط زیست، آب و کشاورزی بوده است.

پیش از این سید محمد میرزایی قمی مدیر عاملی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران را بر عهده داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی