Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری افتتاحیه طرح سواد حرکتی در شهرری اظهار داشت: افتخاری بود که امروز این برنامه در این منطقه و با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شود.

هاشمی افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی حضوری مدارس هستیم یکی از اتفاقات خوب این است که به سمت توسعه نشاط بیشتر و کارهای گروهی در سطح مدارس و توسعه تربیت بدنی برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تربیت بدنی در سند تحول بنیادین به عنوان یکی از ۶ ساحت تربیتی، تحت عنوان تربیت بدنی و زیستی است گفت: دانش آموزان ما باید در هر ۶ ساحت تربیت بدنی رشد کنند چرا که تربیت بدنی می‌تواند زمینه ساز توسعه و ارتقای کارکرد سایر فعالیت‌های تربیتی هم باشد و در آموزه‌های دین مقدس ما است که قدرت جسمی سلامت بدن را حفظ کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با بیان اینکه سلامت جسمانی و ساحت دینی و اخلاقی بسیار مهم است و تربیت بدنی و سلامت جسمی می‌تواند زمینه‌ساز رسیدن انسان به سعادت‌های معنوی و اخروی باشد عنوان داشت: امروز شاهد افتتاح و تمرکز بیشتر آموزش و پرورش به توسعه حرکتی در سطح مدارس کشور بودیم و امیدوار هستیم که هر روز شاهد توسعه این جریان در سطح مدارس باشیم.

هاشمی اظهار داشت: شهرری به دلیل دارا بودن پیشینه قهرمانی و ورزشی برای برگزاری این برنامه انتخاب شد و باید اعلام کنیم که در حال حاضر بسته آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش تدوین شده که به اولیا داده می‌شود و طبق این برنامه و ارزیابی اولیا از دانش آموزان یک آزمون مهارتی در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ گرفته خواهد شد و اگر مدارس در آبان حضوری باشد با محوریت مربیان تربیت بدنی، این برنامه اجرایی می‌شود.

کد خبر 5336351

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مجتبی هاشمی وزارت آموزش و پرورش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان مجلس شورای اسلامی ایلام آموزش و پرورش تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف