Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه گروه آموزش ایرنا از دانشگاه فرهنگیان، طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰ دانشگاه فرهنگیان از امروز چهارم آبان ماه تا جمعه ۷ آبان ماه فرصت دارند با توجه به شرایط و ضوابط اختصاصی این دانشگاه، مندرج در «دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰» سازمان سنجش آموزش کشور، در زمان‌‎های مقرر اقدامات مربوط به پذیرش غیرحضوری را در سیستم جامع دانشگاهی گلستان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضوابط و شرایط پذیرش نهایی در دانشگاه فرهنگیان که پذیرفته شدگان باید رعایت کنند، شامل لزوم ارائه حکم کارگزینی مبنی بر استخدام رسمی یا پیمانی در وزارت آموزش و پرورش در زمان ثبت نام در آزمون، داشتن حداقل سه سال سابقه خدمت اداری یا آموزشی برای دانشجویان متعهد خدمت و مستخدمین رسمی و پیمانی جدید آموزش و پرورش، داشتن حداکثر سابقه خدمتی برای ادامه تحصیل فرهنگیان ۲۷ سال تمام تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و لزوم ارائه فرم موافقت با ادامه تحصیل تحصیل (رسمی یا پیمانی) از اداره آموزش و پرورش محل خدمت پذیرفته شدگان، است.

بنا بر تاکید این دانشگاه، نداشتن هر کدام از مدارک و شرایط بالا به منزله نداشتن شرایط لازم برای ثبت نام غیرحضوری و حضوری در دانشگاه فرهنگیان است و در صورتی که در ادامه مشخص شود فرد شرایط لازم را نداشته است در هر مرحله از تحصیل و یا حتی پس از فارغ التحصیلی قبولی وی لغو می‌شود.

برچسب‌ها دانشجو دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش آموزش کشور دانشجو دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر شنبه در نخستین نشست شورای معاونین و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان پس اندازی مطمئن و سودآور برای فرهنگیان در زمان شاغلی و بازنشستگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در زمان بازنشستگی اعضا معادل پرداخت سهم الشرکه ماهیانه عضو، سهم دولت و سود شرکت‌ها هم پرداخت می‌شود.

وی از مدیران آموزش و پرورش خواست از طریق کارگروه‌های شهرستانی و منطقه‌ای نیروهای جدیدالاستخدام را با حداقل ۳ درصد عضو گیری کنند و همچنین همکارانی که یک درصد حقوق و مزایا را به عنوان حق عضویت می‌پردازند طبق بخشنامه ارسالی، حق عضویت آنان را پس از مهلت قانونی در اردیبهشت ماه به ۳ یا ۵ درصد افزایش دهند.

موحدی اظهار داشت: با توجه به تفاوت‌های زیاد دریافتی همکاران در زمان بازنشستگی، همکارانی که حق عضویت ۳ یا ۵ درصد داشتند که دریافتی آنها در مقایسه با یک درصدی‌ها چند برابر بوده لازم است در مرحله اول، مدیران آموزش و پرورش خود مروج این افزایش سهم الشرکه شوند.

وی گفت: خوشبختانه با همت هیأت امنای صندوق ذخیره، سوددهی و خدمات دهی شرکت‌های ذیل صندوق به طور مرتب در حال افزایش است و در آینده شاهد خدمات رفاهی خوب و دریافتی بازنشستگان خواهیم بود.

کد خبر 6083837

دیگر خبرها

  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • بازطراحی سامانه نماد برای کاهش بازماندگی از تحصیل
  • پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی بیش از ۹۷ درصد است
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود