Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان با اعلام این خبر هدف از برگزاری این کنفرانس را ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه و همچنین به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی در حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم دانست. 

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری اظهار داشت : معتقد هستیم در سال جاری که سال تولید و پشتیبانی و مانع زدایی است به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی و استفاده از ایده های نخبگان و دانشگاهیان در تولید، خود منجر به مانع زدایی و پشتیبانی از تولید خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل فولاد هرمزگان اشتراک گذاری تجربیات مفید و تخصصی شرکت های تولیدی پیشرو در شرایط  حساس کنونی کشور را یک نیاز برشمرد و اظهار داشت: فولاد هرمزگان در این خصوص دریغ نکرده است و همانطور که کنفرانس اول تجربیات و چالش های صنعتی را برای شرکت کنندگان ارائه نمود در برنامه داریم که تجریبات صنعتی خود را به مراکز پژوهشی و دانشگاهی ارائه و از یافته های دانشگاهی و پژوهشی و طرح های نو در صنعت و متخصصین حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم استفاده نماییم.

معروفخانی با تاکید بر اینکه کاهش بهای تمام شده و افزایش کیفیت محصولات ، دو اصل مهم برای حضور موثر در بازارهای صادراتی است اظهار داشت:  فولاد سازی و ریخته گری مداوم دارای  نقش کلیدی در زنجیره تولید فولاد و یکی از قسمت های مهم و هزینه بر در در این صنعت است و با توجه به اینکه اشتراکات زیادی بین شرکت های فولادی در این حوزه وجود دارد فعالیت و تمرکز بر آن میتواند بر ارتقای کیفیت و کاهش بهای تمام شده محصولات نهایی موثر باشد. 

وی در ادامه از تشکیل تیم های تخصصی با مشارکت و حمایت شرکت فولاد مبارکه و مجموعه های دانشگاهی هرمزگان  و دانشگاههای صنعتی مطرح کشور و شرکت های صنعتی و اعلام آمادگی حضور کارشناسانی از مراکز صنعتی و تحقیقاتی مطرح اروپایی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این کنفرانس به اهداف خود دست یابد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان  از متخصصین صنعتی و پژوهشگران دانشگاهی و نخبگان کشور دعوت کرد تا  طرح ها و تجریبات خود را جهت ارائه و به اشتراک گذاری به دبیرخانه کنفرانس  ارسال نمایند.

پربیننده ترین داغی که چین، بر دل فولاد گذاشت برای خرید جهیزیه تمام ایرانی چقدر هزینه کنیم؟ خبر خوش برای واردکنندگان / ترخیص ۴۰درصد سرم های دپو شده وضعیت حقوق ورودی با حذف دلار ۴۲۰۰تومانی / صرف نظر دولت از افزایش درآمد گمرکی واردات ۱۲۶.۵میلیون دوز واکسن کرونا از بهمن پارسال / چین، ژاپن و روسیه بزرگترین مبادی وارداتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد هرمزگان جنوب ریخته گری مداوم فولاد هرمزگان اشتراک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنفرانس ملی مهارت اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری نخستین کنفرانس ملی مهارت خبر داد و گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در سطح ملی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: در این کنفرانس شخصیت‌های علمی و صاحب‌نظران حوزه مهارت و فنی‌وحرفه‌ای حضور پیدا می‌کنند؛ همچنین در حال حاضر ۲۰۰ مقاله علمی- پژوهشی نیز پذیرش و داوری شده است.

خسرویان به محور‌های این کنفرانس اشاره کرد و گفت: کنفرانس ملی مهارت اشکال مختلفی دارد و بخش خصوصی، حوزه مهارت و فنی‌وحرفه‌ای و اسناد بالادستی برنامه هفتم توسعه و حوزه مهارتی و ذی‌نفعان حوزه دولتی فنی‌وحرفه‌ای و حکمرانی حوزه مهارت محور‌های این کنفرانس است که ان‌شاءالله با حضور وزیر علوم و سایر مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال 
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
  • فولاد مبارکه؛ رکورددار در تولید کمّی و کیفی
  • نخستین کنفرانس ملی مهارت اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید