Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا برگزار شد.

خبرگزاری میزان - محمود خسروی‌وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضران، از دیدار مدال آوران با مقام معظم رهبری و همچنین پرداخت پاداش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط رییس محترم جمهور قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی وفا در ادامه ضمن خیر مقدم و تبریک به مریم کاظمی پور که اخیرا تصدی معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان را عهده دار شده، از حضور او در مجمع تشکر کرد و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه، گزارش عملکرد یک ساله توسط تابع دبیر اجرایی کمیته، گزارش آکادمی توسط محمودخانی رییس آکادمی، گزارش سند راهبردی ۲۰ ساله کمیته مبتنی بربیانیه گام دوم انقلاب توسط صفارزاده مشاور عالی کمیته، گزارش بازرس توسط پولادگر بازرس مجمع و همچنین گزارش مالی و حسابرس ارائه و تایید شد.

در بخش دیگر، اصلاح آیین نامه‌های معاملاتی، اداری استخدامی و چارت تشکیلاتی نیز از مصوبات مجمع بود.

در ادامه برای انتخاب خزانه دار و یک عضو هیئت اجرایی رای گیری به عمل آمد که سیدمحمدشروین اسبقیان، رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با ۳۰ رای و نعیمه نعیمی، تنها نامزد این پست با ۳۸ رای به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

در انتخابات عضو هیات اجرایی، گودرزی رییس فدراسیون ترای اتلون به نفع اسبقیان انصراف داد و محمودخانی ۷ رای کسب کرد.

در این مجمع از زهرا نعمتی برای کسب پست‌های مختلف بین المللی، هادی رضایی به عنوان نخبه والیبال نشسته جهان، قاسم قاسمی برای خدمات شایسته به ایثارگران و خانواده‌های شهدا طی دوران مسئولیت در سمت مشاور وزیر در امور ایثارگران تقدیر شد و اعضای مجمع یاد و خاطره پارالمپین‌های مرحوم، سیامند رحمان، راضیه شیرمحمدی و بهمن گلبارنژاد را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: تابع: مقدمات کسب سهمیه رشته‌های مختلف برای پارالمپیک پاریس در دستور کار قرار گرفته/ اعزام ورزشکاران بر اساس استعدادیابی و آینده نگری است

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته