Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ می گوید با وجود ابتلا به بیماری کرونا تمام کارهایش را از خانه انجام می دهد.

یولیان ناگلزمان می گوید به لطف تکنولوژی این روزها از خانه تمام کارهایش را انجام می دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، از دور دوم مسابقات جام حذفی فوتبال آلمان، بایرن مونیخ فردا باید مقابل مونشن گلادباخ صف آرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ که این روزها به کرونا دچا شده از خانه خود در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران در مورد این دیدار بود. صحبت های سرمربی بایرن مونیخ را در ادامه می خوانید:

وضعیت جسمانی در شرایط کرونا

حالم خوب است و همه چیز عالی است. متاسفانه نمی توانم در بازی فردا روی نیمکت بنشینم. هنوز در خانه در قرنطینه هستم. روز پنجشنبه یک تست دیگر می دهم. روز گذشته یک تست دادم اما متاسفانه برای حضور در بازی مقابل گلادباخ کافی نبود.

کار از خانه

 کسی هستم که زیاد دوست ندارم بنشینم. ترجیح می دهم به کارم نزدیک تر باشم اما به لطف تکنولوژی های مدرن خیلی از کارها امکان پذیر شده است. خوشحالم که همه چیز تا الان خوب پیش رفته است.

مصدومان و غایبان

همه آماده هستند. آلفونسو دیویس و گورتسکا به تیم برگشته اند. لوکاس هرناندز اندکی مصدومیت دارد اما حالش خوب است. تیم را به طور کامل در اختیار داریم. 

تقابل با گلادباخ

اندکی عجیب است زیرا این تیم در هفته های اخیر نتایجی که می خواسته را نگرفته است. آنها قدرت فیزیکی و سرعت زیادی به خصوص در خط حمله دارند. آنها برنامه خوبی برای مقابله با پرس حریف دارند. بازی در خانه آنها و با وجود هوادارانشان کار سختی خواهد بود.

پرونده قضایی لوکاس هرناندز

اول از همه باید بگویم که این یک مشکل شخصی و خصوصی است. روی او حساب کرده ام و اطلاعاتی به دستم نرسیده که این کار را نکنم. ضمن این که در جریان جزئیاتی که گفته می شود نیستم اما فرضم این است که می توانم روی او حساب کنم. هرناندز طوری رفتار نمی کند که حس کنم مشکلی برای بازی کردن دارد یا چیزی مانع درخشش او می شود. مطمئنم فردا بازی خوبی انجام خواهد داد.

کینگزلی کومان

کینگزلی پسر فوق العاده ای است که شخصیتی فوق العاده ای دارد و خوشبختانه حالش مجددا خوب شده است. او یکی از بهترین وینگرهای جهان است. دوست دارم برای سالیان طولانی در کنارش کار کنم زیرا از نظر شخصیتی و همچنین به عنوان یک بازیکن ارزش بسیار زیادی برای او قائلم. 

تمجید هوینس از بازی بایرن

خوشحالم که او از روی سکوها بازی های ما را می بیند. به نظرم فوتبال ورزشی سرگرم کننده است. بایرن سال هاست که خوب بازی کرده است و این روزها شرایط خوبی داریم. گلزنی در فوتبال مانند گیلاس روی کیک است. 

آیا در خانه حوصله اش سر نرفته است

حوصله ام سر نمی رود. بازی های زیادی داریم و برای آنها آماده می شوم. همان کارهایی که در دفترم انجام می دادم را انجام می دهم. تنها فرقش این است که در تمرینات روزانه تیم حضور ندارم و صحبت های انفرادی با بازیکنان را انجام نمی دهم. اخیرا خیلی پای تلفنم بوده ام. 

 واکسن زدن

قبلا نظرم را در این مورد گفته ام اما مهم است که نظر سایرین را هم قبول کنیم. دموکراسی یعنی همین. موافق واکسن زدن هستم اما هرکسی باید برای خودش تصمیم بگیرد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس واقعیت های تازه از پیشینه شرکت هنگ کنگی طرف قرارداد فدراسیون در اورشلیم + سند زور قانون هم به صداوسیما نرسید/ ۱۵ میلیارد حق‌پخش ورزش در سال ۹۹ پرید! کریم آدیمی گزینه جدید پاری سن ژرمن برای جانشینی کیلیان ام باپه آغاز تماس های اولیه منچستریونایتد با آنتونیو کونته

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟

اونای امری در استون ویلا قدرت بسیار بالایی دارد، موضوعی که کار او به بایرن مونیخ را مشکل می‌کند. 

طرفداری | پروژه اونای امری در استون ویلا توجه بایرن مونیخ را به خود جلب کرده است.

به گزارش بیلد؛ بایرن مونیخ به اونای امری علاقه‌مند است اما مطابق یافته‌ها در انگلیس، انتقال سرمربی اسپانیایی به آلیانتس آرنا دشوار خواهد بود. امری تا سال 2027 قرارداد دارد و بین او و مالکان باشگاه شهر بیرمنگام رابطه فوق‌العاده‌ای برقرار است. او با تصمیم شخصی خودش هموطنانش را به باشگاه انگلیسی اضافه کرده است. در کنار کادرفنی، مونچی و دامیان ویداگانی در تیم مدیریتی مشغول به کار هستند. امری کنترل کاملی بر تیم دارد و تقریبا تمام خواسته‌هایش برآورده می‌شود، چیزی که در بایرن مونیخ اینطور نخواهد بود. استون ویلا حتی با رئال یونیون، باشگاه دسته سوم اسپانیا که خود امری مالک آن است، شراکت دارد. با وجود شرایط ایده‌آل در استون ویلا، باید دید آیا پیشنهاد بایرن مونیخ برای او جذابیت خواهد داشت یا خیر.

اونای امری ساعاتی پیش پیرامون علاقه بایرن مونیخ گفت:

قطعا و 100% روی استون ویلا متمرکز هستم. 

استون ویلا که در رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارد، هفته گذشته به نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا صعود کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟