Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:17:05 GMT

قوه قضائیه پای کار حل مشکلات دولت و مردم است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۰۲۱۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 7 MB

کد خبر 5336345.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه خدمت به مردم رئیس قوه قضاییه سفر استانی سیدابراهیم رئیسی فوتبال آب و هوا بنزین لیگ برتر فوتبال ایران مسکن ایران سازمان هواشناسی اقتصاد مجلس شورای اسلامی اردبیل استانداری آذربایجان شرقی رئیس جمهور اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی عبدالهی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری سمنان در سالن همایش‌های قوه قضائیه در سمنان ضمن اشاره به حمایت از تولید، بیان کرد: قوه قضائیه در سال جاری راهبردهای مهمی را برای خود اتخاذ کرده که یکی از آنها کمک به تحقق شعار سال مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود، گفت: گاهی کی بی دقتی به اتلاف میلیاردها تومان منابع می‌شود.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه یکی دیگر از راهبردهای قوه قضائیه ملجا بودن قوه برای مردم است، ابراز کرد: تلاش داریم عملکرد ما به‌گونه‌ای باشد که مردم آسیب نبینند.

عبدالهی بیان کرد: بیش از چهار میلیون نفر در دستگاه‌های مختلف حاکمیت مشغول به کار بوده و از بیت المال ارتزاق می‌کنند لذا باید نظارت دقیقی به عملکرد مسئولان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به برخورد جدی قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی به مثابه یک رویکرد جدی بیان کرد: دستگاه قضائی با آن کسانی که خون مردم را در شیشه می‌کنند و جیب‌های‌شان از پول نادرست پر شده، برخورد شدید می‌کند.

کد خبر 6080135

دیگر خبرها

  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • رویکردهای تازه قوه قضائیه در سند تحول
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود