Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: موضوع توهین و مشت زدن پرستار بخش دیالیز بیمارستان موسی بن جعفر قوچان به یک بیمار دیالیزی که در فضای مجازی منتشرشده خلاف واقع بوده و مساله به گونه‌ای دیگر بازگو شده است.

فرشید فتحی مقدم روز سه شنبه افزود: متاسفانه یک بیمار دیالیزی در قوچان فیلمی در فضای مجازی منتشر کرده و در آن ادعا می‌ کند به قند خونش دچار افت شده و درخواست ناهار کرده است اما پرستاران نه تنها از دادن غذا به وی امتناع کرده اند بلکه یکی از پرستاران با مشت به این شخص حمله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: اصل ماجرا این است که یکی از پرستاران به این بیمار اطلاع می‌دهد که زمان بیمه درمانی وی به پایان رسیده است و باید آن را تمدید کند که بیمار پس از آن پرخاشگری کرده و سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: بعد از ایجاد سر و صدا، این بیمار دستگاه دیالیز را از خود جدا کرده است که این اقدام باعث پاشیده شدن خون بر روی تخت، زمین و دست و صورت او می‌شود.

فتحی مقدم با تکذیب ادعای این بیمار مبنی بر افت قند خون و درخواست ناهار گفت: اگر قند خون بیماری پایین بیاید اصلاً بیمار نمی‌تواند به این صورت حرکت و به این خوبی با صدای بلند صحبت کند درصورتی‌ که این فرد پس از فحاشی به یکی از پرستاران نیز حمله‌ور شده و بعد از آن شروع به فیلم گرفتن کرده است.

وی اضافه کرد: این بیمار که از اهالی قوچان نبوده و از یکی از شهرهای خراسان شمالی برای دیالیز به این بیمارستان مراجعه کرده است پیش‌ از این نیز مشکلاتی در این بیمارستان به وجود آورده است اما به دلیل این که برخی از بیماران با داشتن مشکلات جسمی هنگام دیالیز دچار حمله عصبی نیز می شوند به همین علت هم پرستاران بیشتر حال چنین بیمارانی را رعایت می کنند.

صبح امروز فیلمی در فضای اینستاگرام پخش شد که در آن بیمار مرکز دیالیز بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان با صورت و دستانی خونی مدعی می‌شود که دچار افت قند خون شده و پرستاران این بخش از دادن غذا به وی امتناع و حتی به وی حمله نیز کرده‌اند.

شهرستان قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قوچان توهین اخبار حوادث بیمارستان پرستار حمله قوچان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تتلو قیمت ریحانه پارسا تتلو اینستاگرام سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی قند خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید