Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام رضائیان در خصوص انتخاب حسن کامرانی فر و اینکه گفته می‌شود، او سابقه 4 سال مدیریت ورزش را نداشته است، عنوان کرد: کامرانی فر انسان شایسته ای است و در این 4 سال خودش را ثابت کرد و توانست اعتماد هیات رئیسه را جلب کند. او صلاحیتش را داشته که توانسته به هیات رئیسه بیاید و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه بحث قرارداد با شرکتی از رژیم صهیونیستی برای استفاده از var واکنش های زیادی را در پی داشت، عنوان کرد: قطعا در بحث قرارداد دوستان تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند و به دیدگاه نمایندگان مجلس هم احترام می‌گذاریم، چون دغدغه کشور را دارند. به هرحال الزاماتی برای بازی در کشور وجود داشت و اقدامات لازم انجام می‌شد، اینها بحث های حاشیه ای است و بعید می‌دانم در این سطح باشد. با حراست هم مکاتبات انجام شده بود و قطعا تایید شده بود که به ایران آمد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اسناد این شرکت اسرائیلی مشخص است، گفت: هر شرکتی که می خواهد در ایران فعالیت کند، شماره ثبت دارد و شما می‌توانید از کامرانی فر بپرسید و گویای همه چیز است و چیزی که در فضای مجازی می‌چرخد، اسناد مثبته نیست. این شرکت هنگ کنگی است. باید دست به دست هم بدهیم که فوتبال مان پیشرفت کند.  فوتبال ما رنک اول آسیا است و نباید با دست خودمان برای آن حاشیه درست کنیم. 

رضائیان در مورد اینکه فردی که به عنوان جادوگر شناخته می‌شود با رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط است، گفت: خواهش می‌کنم که وارد این فضا نشوید. بحث رمال و جادوگر چیزهای خنده داری است. اگر رمال و جادوگر در فوتبال ما است پس به طارمی بگوییم که استارت 70 متری برای گلزنی نداشته باشد و بیرانوند هم توپ‌ها را نگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که پس چرا عزیزی خادم این موضوع را تکذیب نکرد، عنوان کرد: او هم از این بحث ها خنده اش می‌گیرد. نباید تهمت بزنیم. ما می‌گوییم ملت امام حسینیم، اما در مورد جادوگر صحبت می‌کنیم. این حرف ها زشت است. از نظر ما مسلمان ها خوبان عالم چه کسانی هستند؟ اگر قرار است رمال و جادوگر در این فوتبال کاری کنند، آن کشورهایی که منبع این افراد هستند، باید خیلی کارها بکنند. جادوگر کجا بود؟ طارمی بهترین گلزن اروپا است و باید بگوییم او رمال و جادوگر بوده است؟ 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: عزیزی خادم در چند ماه گذشته زحمات زیادی را برای فوتبال کشیده و الان تیم ملی بهترین امکانات را در اختیار دارد. باید برویم خدا را شکر کنیم که تیم ملی نتیجه گرفته است نه اینکه دنبال بحث رمال و جادوگر باشیم. اگر به خدا و ائمه احترام داریم، باید تمام کنیم این صحبت‌ها را. رئیس فدراسیون انصافا زحمت می‌کشد و این فوتبال نیاز به کمک دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عزیزی خادم جادوگر در فدراسیون فوتبال بهرام رضائیان رمال و جادوگر هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی