Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی تقی‌زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: اولین دوره المپیاد ورزش دختران روستایی و عشایری استان اردبیل در رشته های ورزشی دو ومیدانی ۱۰۰ متر و ۴۰ متر، پرتاب وزنه و مهارت‌های فردی بسکتبال برگزار شد.

وی اظهارکرد: در این المپیاد ورزشی ۱۰۰ ورزشکار دختر از ۱۰ شهرستان استان شرکت کردند.

وی با اشاره به استقبال خوب دختران ورزشکار از این المپیاد ورزشی بیان کرد: در پایان شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد و گرمی به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم این رقابت ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل اضافه کرد: نفرات برتر این المپیاد برای حضور در مسابقات کشوری که امسال برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

تقی زاده ادامه داد: با برگزاری المپیاد شهرستانی و مشخص شدن نفرات برتر، تلاش می‌شود تا بهترین و فنی‌ترین نفرات راهی مسابقات کشوری شوند.

از مجموع یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۶۱۰ نفر جمعیت استان اردبیل ۴۴۸ هزار و ۵۵۴ نفر در هزار و ۸۰۰ روستا سکونت دارند و بیش از ۹۰ خانه ورزش روستایی در سال‌های گذشته در نقاط مختلف این استان راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی روستائیان جامعه عشایری استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی روستائیان جامعه عشایری فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی روستائیان جامعه عشایری استان اردبیل المپیاد ورزش استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد

علی سرگزی  اظهار کرد: نخستین دوره «المپیاد ملی آموزش هنر» در بخش‌های آزاد هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی آغاز بکار کرده و هدف از این المپیاد، کشف استعدادهای هنری بویژه در میان نوجوانان و جوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنر است.

وی با بیان اینکه، این المپیاد در ۲ بخش در نظر گرفته شده، افزود: بخش اول آموزشگاه آزاد هنری شامل گروه هنرهای تجسمی (گرافیک نقاشی و طراحی)، هنرهای نمایشی _ موسیقی (موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی) و خوشنویسی (نستعلیق – شکسته نستعلیق) است و همچنین، بخش دوم هنرستان‌ها هستند که شامل رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، گرافیک و نقاشی، پویا نمایی، سینما و نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مخاطبان المپیاد، هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، ادامه داد: مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار تا تاریخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ خواهد بود و لازم است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://olympiart.ir/wp-content/ShivehNameh-olympiad.pdfا مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند