Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هلندی بارسلونا خواستار تمدید قرارداد بازیکن فرانسوی این تیم است.

به گزارش ایلنا، بر اساس گمانه زنی رسانه‌های اسپانیایی در هفته اخیر، به دلیل حقوق زیاد عثمان دمبله، طرفین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و این احتمال وجود دارد تابستان سال آینده این وینگر فرانسوی به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود اما رونالد کومان تمایل دارد قرارداد دمبله که از روز گذشته با پایان مصدومیتش به تمرینات ملحق شده تمدید شود.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در این خصوص گفت: "ما از عثمان دمبله می‌خواهیم که در کنار ما بماند، او بازیکن مهمی است، هدف ما این است که با او تمدید کنیم. اگر او این کار را نکند، ما باید به بهترین شکل ممکن واکنش نشان می‌دهیم اما نمی‌دانیم اگر او تمدید نکند چه اتفاقی رخ می‌دهد." انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا رونالد کومان عثمان دمبله بارسلونا رونالد کومان عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند

آفتاب‌‌نیوز :

علی الظاهر واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس به چند بانک و هم چنین استقلال به شرکت خلیج فارس قطعی شده است و پیش از ۵ اردیبهشت ماه به صورت رسمی اعلام خواهد شد. همین خبر کافی بود تا برخی از ستاره‌های معترض تیم پرسپولیس تصمیم جدایی خود را از تیم منتفی کنند و چشم انتظار پایان فصل و مذاکرات جدید با باشگاه برای تمدید قرارداد باشند.

در روز‌های اخیر این شائبه در فضای مجازی ایجاد شد که بازیکنانی، چون مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر به دنبال جدایی از تیم پرسپولیس و حضور در تیم تراکتور هستند. حضور این دو بازیکن در مراسم ختم همسر مالک باشگاه تراکتور به این شائبه قوت بیشتری بخشید، اما بر اساس خبر‌های رسیده باشگاه پرسپولیس و رضا درویش از همه توان خود برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان تمام شده استفاده خواهد کرد.

با واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس بدون شک توان مالی باشگاه افزایش پیدا خواهد کرد و باشگاه در شروع مذاکرات می‌تواند بدهی‌های سابق را پرداخت کند.

با این شرایط بعید به نظر می‌رسد، در پایان فصل بازیکنی به بهانه مشکلات مالی اردوی تیم پرسپولیس را ترک کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رونالد آرائوخو: صحبت‌های گوندوعان؟ من اصول و ارزش‌هایی دارم که باید مورد احترام قرار بگیرد
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!