Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:30:26 GMT

دستور آزادی یکی از متهمان اغتشاشات آبان ۹۸ صادر شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۰۵۹۵

دستور آزادی یکی از متهمان اغتشاشات آبان ۹۸ صادر شد

براساس کسب اطلاع روز چهارشنبه خبرنگار قضایی ایرنا، دستور آزادی امیرحسین مرادی از متهمان اغتشاشات آبان ۹۸ با قید وثیقه صادر شده و وی تا ساعاتی دیگر آزاد می ‌شود.

به گزارش ایرنا، بابک پاک نیا وکیل مدافع سه جوان متهم در اغتشاشات آبان ۹۸، ۳۱ مرداد سال جاری در گفت وگو با ایرنا درباره وضعیت امیرحسین مرادی یکی از موکلان خود در پرونده سه جوان ظهار داشت: موکلم دارای بیماری پوستی است که مانند چند مرتبه قبلی، این بیماری در زندان حاد و در نتیجه برای درمان به بیمارستان اعزام شده و اکنون نیز در بیمارستان بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت موکلم در بیمارستان رو به بهبودی است اما نکته قابل تأمل این  است که با بازگشت دوباره به زندان و گذشت مدتی، دوباره بیماری پوستی وی رو به وخامت می‌رود و نیاز به درمان در بیمارستان پیدا می‌کند. 

برچسب‌ها سازمان زندان‌ها قوه قضاییه اغتشاشات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان زندان ها قوه قضاییه اغتشاشات سازمان زندان ها قوه قضاییه اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله