Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@12:57:33 GMT

احسان خاندوزی سخنگو شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۰۸۳۶

احسان خاندوزی سخنگو شد

 سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان سخنگوی حوزه اقتصادی دولت منصوب شد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای و ایجاد جنگ روانی برای بی ثبات جلوه دادن و افزایش کاذب قیمت‌ها با هدف ناامیدی مردم تاکید کرد: نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط با عرضه، تولید و تامین کالا‌ها نباید بدون هماهنگی با ستاد تظیم بازار قیمت‌ها را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، ستاد‌های تنظیم بازار در استان‌ها نیز باید به صورت منظم به ریاست استاندار تشکیل جلسه دهد و با نظارت بر روند تولید و عرضه کالا با ستاد مرکزی در تهران هماهنگ عمل کند.

در این جلسه همچنین سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز به عنوان سخنگوی حوزه اقتصادی دولت تعیین شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سخنگوی اقتصادی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار فراهم‌سازی بستر مشارکت فعالان حوزه احسان و نیکوکاران در تصمیم‌گیری‌ها شد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد در شیراز افزود: امروز ضرورت دارد که همگی در کنار هم قرار گیریم و یک زبان مشترک و گفتمان فراگیر در حوزه خیر و احساس ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید به شکل مسئله‌محور وارد عرصه احسان و نیکی شویم و نیازهای اولویت‌دار را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: اولویت امروز جامعه به ویژه نسل جوان ما اشتغال، مسکن و ازدواج است که همه باید با هم‌افزایی تحقق آن‌ها را دنبال کنیم.

قزلسفلی تصریح کرد: باید بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را برای فعالان حوزه خیر، احسان و نیکوکاری فراهم کنیم و داده‌ها و اطلاعات افراد نیازمند را با حفظ و صیانت از آبروی افراد در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی بیان کرد: اگر به فعالان عرصه خیر و احسان کمک کنیم، راه را برای آن‌ها باز کنیم و نظرات و تجربیات آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت دهیم، قطعا اهداف و برنامه‌ها در این حوزه به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امروز در استان فارس در این زمینه شاهد بالاترین سطح از هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین تمام مجموعه‌ها و فعالان احسان و نیکوکاری هستیم.

قزلسفلی اظهار کرد: مجموعه فعالان کار خیر باید توجه و پاسخگویی به اولویت‌های اصلی که متولیان امر از جمله کمیته امداد و بهزیستی اعلام می‌کنند را مدنظر قرار دهند و جهت هدافگذاری خود را به آن سمت سوق دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد