Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:48:20 GMT

راهنمای خرید پارتیشن اداری

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۰۹۳۰

راهنمای خرید پارتیشن اداری

پارتیشن ها به دو دسته ی کلی پارتیشن اداری و پارتیشن خانگی تقسیم می شوند. در این مطلب بحث مورد نظر ما در مورد انواع مدل های پارتیشن اداری می باشد و با پارتیشن خانگی کاری نداریم.

به گزارش برنا، یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در زمینه ی جداسازی فضای داخلی، پارتیشن نام دارد. پارتیشن به معنای جداسازی و تقسیم بندی می باشد که می توان به وسیله ی آن، فضای داخلی یک ساختمان را قسمت بندی کرد و به صورت بهینه از هر قسمت استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارتیشن ها به دو دسته ی کلی پارتیشن اداری و پارتیشن خانگی تقسیم می شوند. در این مطلب بحث مورد نظر ما در مورد انواع مدل های پارتیشن اداری می باشد و با پارتیشن خانگی کاری نداریم.

پارتیشن اداری چیست؟

در شرکت ها و ادارات بسیاری برای استفاده ی بهینه از محیط از پارتیشن اداری استفاده می شود زیرا می توان به وسیله ی آن در هر بخش، عملکرد متفاوتی انجام داد. این نوع پارتیشن ها علاوه بر کاربردی بودن، ظاهر بسیار شیک و خاصی برای اداره و شرکت به وجود می آورد. زیرا این پارتیشن ها در مدل ها و جنس های مختلفی در بازار وجود دارند که شما می توانید بر حسب سلیقه و دکوراسیون اداره، متناسب ترین نمونه ی پارتیشن را انتخاب کنید.

از مهم ترین دلایل استفاده از پارتیشن اداری می توان به ایجاد اتاق های مختلف و مجزا، بالا بردن کارایی کارمندان، پنهان کردن عیب ها و مشکلات،جداسازی قسمت ها ورودی شرکت و ... اشاره کرد.

به وسیله ی پارتیشن ها می توان به راحتی اتاق های کوچک و بزرگ را به وجود آورد تا بر حسب نیاز افراد از مبلمان اداری در آن ها استفاده کنند. علاوه بر این مورد در برخی از سازمان ها و شرکت ها عیب هایی در ظاهر ساختمان وجود دارد که می توان به وسیله ی این پارتیشن ها، آن ها را پنهان کرد تا ظاهر اداره با مشکل مواجه نشود. علاوه بر این اگر از پارتیشن در محیط کار استفاده شود، کارایی و عملکرد کارمندان بدون شک بهتر خواهد شد زیرا خود را در دید دیگران می پندارد.

انواع مدل های پارتیشن اداری

ادارات و شرکت های زیادی برای زیباسازی و استفاده ی بهینه از فضای محیط اداره، از انواع مختلف پارتیشن اداری استفاده می کنند. به دلیل استقبال زیاد مردم از این پارتیشن ها انواع مختلفی از آن طراحی و ساخته شده است که برخی از کاربرد ترین آن ها به صورت زیر می باشد.

پارتیشن اداری چرخشی

یکی از مدل های زیبا از پارتیشن، نمونه ی چرخشی یا نواری آن می باشد. دیواره های این پارتیشن ها به صورت میله ای یا نواری ساخته می شوند که زیبایی چشم نوازی دارد. برای عمل باز و بسته شدن این پارتیشن، دیواره ها روی محور خود می چرخند و به صورت منحصر به فردی کار خود را انجام می دهند. در زمان باز و بسته شدن سایه روشنی ایجاد می شود که به زیبایی آن می افزاید.

پارتیشن اداری ریلی

یکی دیگر از مدل های پارتیشن، نمونه ی ریلی آن می باشد. نحوه ی کار این پارتیشن ها شبیه به نمونه ی کشویی می باشد و می توان به راحتی آن ها را در قسمت از اداره و محیط نصب و استفاده کرد. به وسیله ی این پارتیشن ها می توان به راحتی فضای چند منظوره را به دست آورد و بیشترین استفاده را از آن برد.

پارتیشن اداری چرخ دار

این مدل از پارتیشن ها، به صورت چرخ دار ساخته می شوند تا در صورت نیاز باز و بسته شوند. یکی از مهم ترین مزایای این پارتیشن ها، قابلیت جابجایی آن ها می باشد. به دلیل چرخ دار بودن این نمونه، می توان به راحتی آن را جابجا کرد و در قسمت از فضا که دوست دارید قرار دهید. باز و بسته کردن آن ها به راحتی انجام می شود.

انواع مدل پارتیشن اداری بر اساس جابجایی

اگر بخواهیم پارتیشن های اداری را به صورت کلی و جامع تقسیم بندی کنیم، می توانیم آن ها را به دو دسته ی ثابت و متحرک تقسیم کرد. این تقسیم بندی به صورت کلی و بر اساس قابلیت جابجایی می باشد که می توان با توجه به این ویژگی مدل های مختلفی از پارتیشن را طراحی کرد.

پارتیشن های ثابت

این نوع پارتیشن ها به گونه ای ساخته می شوند که نمی توان آن ها را جابجا کرد و باید برای همیشه به صورت ثابت در جایگاه خود قرار داشته باشند. این پارتیشن ها به زمین پیچ و نصب می شوند تا ثبات آن بیشتر شود. این پارتیشن های ثابت را می توان به صورت بلند و کوتاه طراحی کرد. نمونه ی بلند آن به سقف نیز پیچ می شود اما نمونه ی کوتاه آن به سقف نمی رسد و تنها کف آن به زمین متصل می باشد.

پارتیشن متحرک

نوع دیگری از پارتیشن ها به صورت متحرک یا شناور ساخته می شوند تا در صورت نیاز بتوان آن ها را جابجا کرد. این پارتیشن ها را می توان با تغییر دکوراسیون و صندلی اداری به راحتی جابجا کرد و یا در صورت نیاز آن ها را باز و بسته کرد. اگر در شرکت ها و اداره ها بخواهند به صورت موقت اقدام به جداسازی فضا کنند، می توانند از این پارتیشن اداری استفاده کنند. این پارتیشن ها را می توان از هر جنسی ساخت تا تنوع آن بیشتر شود. از مهم ترین مزایای پارتیشن اداری متحرک، می توان به قابلیت باز و بسته شدن آن اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارتیشن اداری مبلمان اداری صندلی اداری توان به راحتی پارتیشن اداری ساخته می شوند پارتیشن ها باز و بسته وسیله ی انواع مدل ی پارتیشن نمونه ی شرکت ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی به رئیسی در مورد پرونده فساد چای دبش طعنه زد.

این روزنامه نوشت: در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه می‌کشند، ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟

هیچکس، چه در سطح کارگزاران نظام و چه در سطح عموم مردم، تردید ندارد که ما هنوز نتوانسته‌ایم عدالت را در جامعه برقرار کنیم.

قضاوتی است که از کارگزاران ارشد نظام هم بار‌ها شنیده شده و نمود‌های عینی آن نیز در جامعه کاملاً قابل لمس است.

ثروت کشور به صورت عادلانه میان مردم تقسیم نمی‌شود، در ادارات با ارباب رجوع برخورد یکسان صورت نمی‌گیرد، پارتی‌بازی در اکثر دستگاه‌ها بشدت رواج دارد، حقوق‌ها، مزایا و امکانات رفاهی به تناسب شایستگی‌ها و نیاز‌های واقعی پرداخت نمی‌شوند. بر بخش‌های بکارگیری افراد در پست‌ها و تفویض جایگاه‌ها شایسته‌سالاری رعایت نمی‌شود، به افراد بله‌قربان‌گو امتیاز داده می‌شود و افراد منتقد منصف و دلسوز طرد می‌شوند و...

این‌ها و بسیاری موارد دیگر نشانه‌های بارز تبعیض هستند، چیزی که با روح اسلام و نظامی که قرار است با «جمهوریت» و «اسلامیت» اداره شود در تضاد کامل هستند.

در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه می‌کشند، ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟

این روزنامه در بخش دیگری از سرمقاله خود که به نظر می‌رسد به رئیسی و پرونده چای دبش کنایه می‌زند نوشته است:در جامعه‌ای که پرونده بزرگ‌ترین فساد اقتصادی را به جای آنکه با اولویت بررسی کنند به محاق می‌برند و آن را فسادنمائی جلوه می‌دهند، چگونه می‌توان پذیرفت عدالت در حال اجرا شدن است؟

همچنین روزنامه جمهوری اسلامی با طعنه به علیرضا پناهیان ادامه داد:

در جامعه‌ای که اهانت‌کننده به پیشوایان دین را به جای محاکمه بر صدر می‌نشانند، چگونه می‌توان به مردم گفت در حال ساختن بنای رفیع حکومت عدل علی هستیم؟

مردم با مشاهده این بی‌عدالتی‌ها اگر به این نتیجه برسند که ما کاری غیر از تغییر اسم انجام نداده‌ایم و هدفمان این بود که محمدرضا پهلوی را کنار بزنیم و خودمان جای او را بگیریم، نمی‌توان قضاوتشان را رد کرد. قرار نبود آنهمه شهید بدهیم و آنهمه فداکاری صورت بگیرد و بعد از ۴۵ سال هنوز در پیچ و خم‌های تبعیض و بی‌عدالتی سرگردان باشیم و در عین حال به عده‌ای اجازه بدهیم چنین وضعیتی را متن عدالت جلوه دهند!

دیگر خبرها

  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • علامه جعفری از شایستگی تفکر به صورت بالفعل برخوردار بود
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟