Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور از دستگاه‌های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هماهنگی سفر استانی رئیس‌جمهور به استان سمنان که عصر امروز(سه شنبه) به ریاست وی برگزار شد، با تاکید بر لزوم اجرای کامل و دقیق وعده‌ها و مصوبات سفرهای استانی، گفت: دستگاه‌های اجرایی فقط پیشنهاداتی را مطرح کنند که از اجرای کامل آن مطابق با برنامه زمان‌بندی اطمینان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری کنند تا شاهد رضایت‌مندی جامعه و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.

در این جلسه که در آستانه نهمین سفر استانی رئیس‌جمهور و با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، ورزش و جوانان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، استاندار سمنان، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برگزار شد، توافقات و هماهنگی‌های لازم در خصوص طرح‌های اولویت‌دار استان سمنان مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

در این نشست همچنین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل، متعهد به اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی برای رفع مسائل و تنگناهای استان سمنان شدند تا پس از تصویب این طرح‌ها در سفر استانی رئیس‌جمهور، بسترهای لازم برای سرعت بخشیدن به روند توسعه این استان مهیا شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد مخبر آیت الله سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم آیت الله سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم مصوبات سفرهای استانی دستگاه های اجرایی اجرای کامل رئیس جمهور دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند