Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که فدراسیون فوتبال از برون‌سپاری تبلیغات محیطی استقبال خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، او که امروز برای اعلام مصوبات هیات‌رئیسه رودرروی خبرنگاران قرار گرفته بود، در پاسخ به سوال نمایندگان رسانه‌های ورزشی که چه تصمیمی فدراسیون در قبال درخواست باشگاه استقلال درباره تبلیغات محیطی دارد، گفت:

آن‌چه که تا به امروز به عنوان گردش کار و شیوه‌نامه اتفاق افتاده بود، یک‌شبه اتفاق نیفتاده و براساس مصوبه، بدل به روش دریافت آگهی و اجرای در مسابقات ورزشی شده است و اگر قرار باشد این نقشه تغییر کند، باید از همان مسیر قانونی اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی گفت:

فدراسیون فوتبال در کل با برون‌سپاری موافق است و در مورد تبلیغات نیز از این قاعده مستثنی نیست اما این مسئله باید مسیر قانونی خود را طی کرده و به تصویب هیات‌رئیسه سازمان لیگ برسد.

او گفت:

نمی‌دانم یک یا دو باشگاه یا بیشتر درخواست این تغییر را داشته‌اند اما همانطور که گفتم موضع ما پیش رفتن کار از مسیری است که قانون پیش‌بینی کرده است.

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این‌باره توضیح داد:

موضع آقای عزیزی‌خادم و بهاروند این است که این پیشنهاد از مجرای قانونی خود پیش برود و ان شاء الله به نتیجه برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تبلیغات محیطی استقلال استقلال باشگاه استقلال تبلیغات محیطی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟

فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، ۲۰۰ هزار یورو به استقلال قرض داده است.

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته است، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخشی از بدهی باشگاه استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود. در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟