Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه وافری به دانش آموزان، نوجوانان و جوانان داشته اند.

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه‌ها در قالب ۲۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به رونمایی از تندیس شهید رضا خدامرادپور، سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز و برگزاری یادواره شهدای دانش آموز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شعبانی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی توزیع بسته‌های معیشتی در بین دانش آموزان بی بضاعت است.

وی اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته بسیج دانش آموزی دو هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۲۸۰ میلیون تومان بین دانش آموزان بی بضاعت استان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: همچنین ۸۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۸ میلیون تومان و نیز ۵۰ دستگاه تبلت به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان در این هفته در بین دانش آموزان مستحق توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه برخی از برنامه‌های ویژه هفته بسیج دانش آموزی در فضای مجازی و بخشی نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سرهنگ شعبانی افزود: حضور دانش آموزان در نماز جمعه، انجام پویش‌هایی در فضای مجازی و کانال شاد تحت عناوین «نوجوان پلاس» و «دنیای بدون استکبار» از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان کردستان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی و ظهور آن باعث شد که به نوجوانان و جوانان به ویژه دانش آموزان میدان داده شود تا جایی که امام راحل اعتماد بسیار بالایی به این قشر داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه شهدایی همچون شهید باقری و کاظمی نتیجه همین میدان دادن به جوانان و نوجوانان بودند، اظهار کرد: بیش از ۳۶ هزار دانش آموز شهید بسیجی در تاریخ این انقلاب ثبت شده که نشان دهنده روحیه استکبارستیزی دانش آموزان این کشور است.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه در ایام کرونا بسیج دانش آموزی سهم قابل توجهی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا داشته است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه وافری به دانش آموزان، نوجوانان و جوانان داشته اند و بدون شک در تمامی عرصه‌ها شاهد نقش آفرینی ویژه نسل جوان بوده و خواهیم بود.

کد خبر 5336700

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج بسیج دانش آموزی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان ایلام مجلس شورای اسلامی هفته بسیج دانش آموزی انقلاب اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های تربیتی و آموزشی که در اردوگاه‌ها برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود گفت: اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در دیدار با دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به اینکه استان یزد ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های دانش‌آموزی دارد، گفت: باید این ظرفیت‌ها به درستی مورد توجه قرار گیرد تا زمینه شکوفایی و بارورسازی آن فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های فعالیت‌های این مجموعه، اقدامات کیفی و خوبی است که انجام می‌دهد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه اتحادیه به جای کمیت، بر کیفیت تمرکز دارد، باعث تفاوت این مجموعه نسبت به مجموعه‌های دیگر شده، که بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان، سرآمد تشکل‌های دیگر است، افزود: شاهد اقدامات اثربخش و موثر توسط این مجموعه در طول سال بوده‌ایم و آماده هر گونه همکاری برای پیشبرد اهداف اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان هستیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: مدرسه برای فعالیت‌های آموزشی دانش آموزی خوب است، اما انجام فعالیت‌های تربیتی و پرورشی صرفا در محیط کلاسی، اثربخشی لازم ندارد و بهترین مکان برای فعالیت پرورشی و یادگیری مهارت‌ها، محیط اردوگاهی است.

جوکار با تأکید بر اینکه استان یزد نیازمند اردوگاه دانش آموزی مناسب است، تصریح کرد: با وجود این مکان، می‌توان برنامه ریزی برای اقدامات و فعالیت‌های پایدار در طول سال داشت؛ هر چند آموزش و پرورش اردوگاه‌های بسیاری در استان دارد، ولی به دلیل کمبود اعتبار و بودجه، عملیات عمرانی و نگهداری بسیار پایین است.

وی ادامه داد: دانش آموز با حضور در یک فضای اردوگاهی و خارج از مدرسه، احساس بهتری برای همراهی با مربی خواهد داشت و آن زمان بهترین موقع برای انتقال مفاهیم انقلابی و ترویج گفتمان دینی به آنهاست.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود