Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:30:09 GMT

شهردار جدید فیض آباد خراسان رضوی معارفه شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۱۳۸۷

شهردار جدید فیض آباد خراسان رضوی معارفه شد

معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی در این مراسم گفت: شهر فیض‌آباد دارای ظرفیت های فراوانی است و باید از این ظرفیت ها استفاده شود  هر چند که بودجه شهرداری فیض آباد با وضعیت فعلی اقتصادی شهر تطبیق ندارد لذا بودجه باید ارتقا پیدا کند و خدمت رسانی هم  مناسب با آن افزایش یابد.

امیر حمزه ذاکر افزود: کار شهرداری فقط آسفالت و جدول نیست و باید نیازهایی مثل فعالیت های فرهنگی مد نظر قرار گیرد و به زیباسازی شهرها و توجه به فضای سبز و معماری‌های اصیل هم باید توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: باید از نظرات نخبگان و از روش های نوین در زمینه مدیریت شهری استفاده شود و بحث الکترونیکی کردن شهر مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان مه ولات هم در این نشست گفت: شایسته سالاری از اصول مهم مدیریت است که در انتصاب ها باید مد نظر قرار گیرد و افراد باتوجه به تعهد،تخصص و شایستگی برای مدیریت انتخاب شوند.

حجت الاسلام حسین اسلامی روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه شهردار فیض‌آباد افزود: انتظار ما از شهردار منتخب این است که در مدیریت شهری با عمل صادقانه  اعتماد مردم را جلب کنید

وی ادامه داد:فرار سرمایه ها از شهر از بحران های شهر است و ما باید زیر ساخت اقتصادی در شهر را  برای سرمایه گذاران فراهم کنیم.

در این مراسم مرتضی رییسی به عنوان شهردار جدید فیض آباد منصوب و از خدمات علی قدوسی که به مدت سه ماه سرپرستی این  شهرداری  را بر عهده داشت تجلیل شد.

فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها شایسته‌سالاری فیض آباد تربت حیدریه مه ولات مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شایسته سالاری فیض آباد تربت حیدریه شایسته سالاری فیض آباد تربت حیدریه مه ولات مراسم تودیع فیض آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است