Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@21:59:56 GMT

تروریست‌های سوریه به جان هم افتادند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۱۴۷۵

تروریست‌های سوریه به جان هم افتادند

به نوشته وبگاه عنب بلدی، کاروان‌های نظامی گروهک «هیئه تحریر الشام» (جبهة النصره سابق) با حجم وسیع نیرو و تجهیزات نظامی از مواضع خود در منطقه «جبل الزاویه» در شمال استان لاذقیه به سمت روستای «الیمضیه» حرکت کرده و به شدت با چند گروه تروریستی در رأس آن‌ها گروهک «جنود الشام» به سرکردگی «مسلم الشیشانی» درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مسلم الشیشانی» نیز در یک فایل صوتی گفته است که نمی‌خواهد «خون مسلمانان» را بریزد اما از سوی دیگر هم نمی‌خواهد که در زندان تحریر الشام بمیرد. او چندی پیش از تروریست‌های تحریرالشام خواسته بود تا به همراه اعضای خارجی‌اش خاک سوریه را ترک کند.

در ۲۷ ماه ژوئن تحریر الشام از مسلم الشیشانی خواسته بود یا به عضو این گروهک در آید و یا مناطق تحت کنترلش را واگذار کند که هر دو درخواست از سوی گروهک جنود الشام رد شده بود.

در واکنش به درگیری‌های شدید شب گذشته، هیئه تحریر الشام در بیانیه‌ای که امروز صادر کرد، مدعی شد که دلیل درگیری این بود که گروهک‌های مسلح در شمال لاذقیه به تعدادی از افراد تحت تعقیب پناه داده بودند. به گفته تحریر الشام عمده درگیری‌ها با یک گروه تروریستی به نام «ابو فاطمه الترکی» بود که گهگاه به مواضع تحریر الشام حمله می‌کنند.

311311

کد خبر 1567322

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: النصره القاعده سوریه سوریه تحریر الشام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند/ سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است

رئیس جمهور سوریه امروز (یکشنبه) در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که آمریکا در صدر کشورهای غربی از درگیری میان فلسطین و رژیم صهیونیستی سود می‌برد و در حاشیه، تشدید هرج و مرج را تماشا می‌کند.

به گزارش ایرنا، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در گفت وگو با برنامه «اکثریت جهانی» شبکه یک تلویزیون روسیه در پاسخ به سوالی درباره نقش آمریکا در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی، افزود: وقتی می‌گوییم آمریکا، منظور ما کل غرب است چراکه غرب تحت کنترل آمریکا است و واشنگتن از هرگونه درگیری منتفع می‌شود. سپس کنار می‌ایستد و هرج و مرج فزاینده را تماشا می کند و منتظر لحظه‌ای است که بتواند ضربه قاطعی را وارد کند.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند و سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است.

وی گفت: این شیوه کنترل آنهاست و این یک نوع سیاه نمایی است. چنین رفتاری غیراخلاقی است. آمریکا هر درگیری را به یک بیماری مزمن خطرناک مانند دیابت یا سرطان تبدیل می‌کند و کشورهای متخاصم معمولا هزینه این درگیری را می‌پردازند.

اسد افزود: آمریکا با حمایت بی‌چون و چرا از رژیم صهیونیستی و ارسال سلاح به آن، نقش اصلی را در جنگ نسل کشی در نوار غزه ایفا می‌کند. این کشور برای بهبود وجهه مخدوش خود در مقابل چشم جهانیان، از ضرورت ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه دم می‌زند اما در عمل با وتو کردن قطعنامه های سازمان ملل به نفع رژیم اشغالگر به این جنایات دامن می‌زند.

 پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • بشار اسد : آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند/ سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه