Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@19:46:19 GMT

خراسان رضوی بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۱۴۹۸

خراسان رضوی بارانی می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،زهرا عنایتی افزود: همچنین از روز چهارشنبه در ساعات عصر شدت گستره بارش‌ها افزایش می‌یابد به‌طوری‌که نواحی شمالی استان و برخی از مناطق شرقی و بخش‌هایی از مناطق مرکزی را در بر می‌گیرد و این سامانه بارشی پنجشنبه عصر از استان خارج می‌شود.
وی ادامه داد: در ارتفاعات شمالی نیز احتمال دارد بارش به صورت برف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با نفوذ این سامانه بارشی در روز چهارشنبه و پنجشنبه افت دمای هشت درجه و از روز سه‌شنبه افزایش وزش باد در استان پیش‌بینی می‌شود.
عنایتی با بیان این که دمای هوای مشهد روز گذشته بین هشت تا ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است افزود: دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر به ۲۱ درجه سانتیگراد و امشب به ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.
وی اضافه کرد: قوچان با کمینه دمای هوای سه درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.


  



منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هوای بارانی خراسان رضوی هواشناسی درجه سانتیگراد خراسان رضوی دمای هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بارانی می شود

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  بارش باران روز گذشته، مناطق شمالی و غربی خراسان رضوی را فرا گرفت و امروز علاوه بر این مناطق، نواحی مرکزی و شرقی نیز میزبان بارش باران خواهند بود.

سارا حکمی افزود :  فردا حجم بارش ها به اوج خود خواهد رسید که با شدت گرفتن این بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: وزش باد و ماندگاری هوای خنک از دیگر پدیده های جوی استان است که تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان بودند و در همین مدت، دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بود.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۲ درجه سانتیگراد است که امروز از ۲۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

 
 

دیگر خبرها

  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان