Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:16:32 GMT

زارع مدال طلایش را به آستان قدس اهدا کرد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۱۹۷۸

زارع مدال طلایش را به آستان قدس اهدا کرد

بعد از ظهر امروز و طی مراسمی امیرحسین زارع قهرمان وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد جهان در نروژ مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهداء کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم که با حضور مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، امیرحسین زارع قهرمان وزن 125کیلوگرم کشتی آزاد، مدال طلای خود که مهرماه امسال در مسابقات جهانی کشتی آزاد کسب کرده بود را به آستان حضرت رضا (ع) اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 


زارع پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی گفته بود که «لایق موزه امام رضا(ع) فقط طلاست، در بازگشت به ایران، مدال طلای جهانم را به مشهد خواهم برد تا ضمن زیارت امام رضا(ع)، این مدال را تقدیم موزه کنم».



قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم، با تبریک این موفقیت جهانی به قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان، اهدای مدال به موزه آستان قدس توسط ورزشکاران را نشانه‌ای از ارادت آن‌ها به حضرت رضا(ع) دانست و گفت: بزرگ‌ترین افتخار ما و همه مردم ایران این است که زیر سایه امام هشتم(ع) زندگی می‌کنیم و وظیفه داریم به هر شکل و میزانی که در توانمان هست، شکرانه این نعمت را به جا آوریم.



مالک رحمتی تصریح کرد: بزرگ‌ترین افتخار همه ما نوکری اهل بیت(ع) است و ورزشکاران و قهرمانان عزیز ما همچون امیرحسین زارع نیز با اهدای مدال‌های قهرمانی خود به موزه آستان قدس رضوی، بر این افتخار مهر تایید می‌زنند و دلبستگی خود را ثابت می‌کنند.

 

  آزاد کشتی امیرحسین زارع

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد کشتی امیرحسین زارع آستان قدس رضوی امیرحسین زارع کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد

بعد از مسابقات کشتی قهرمانی آسیا که قرار است همین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار شود، 5 وزن به جای مانده ایران از المپیک هم خارج از مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات گزینشی المپیک خواهند داشت.

به گزارش طرفداری، کشتی ایران در این مسابقات احمد جوان را در 57 کیلو، یونس امامی را در 74 کیلو و امیرعلی آذرپیرا را در 97 کیلوی آزاد دارد و در فرنگی هم امین کاویانی در 77 و علیرضا مهمدی در 87 کیلو نمایندگان ما هستند.

در 57 آزاد که فقیرترین وزن ما در مجموع آزاد و فرنگی است، بعد از ضعف و ناکامی میلاد والی زاده، ابراهیم خواری و علیرضا سرلک، مشخص شد که احمد جوان بهترین کشتی گیر ماست. هر چند کار او هم برای صعود سخت است. در 74 کیلو یونس امامی هر چند در جهانی ناامید کننده ظاهر شد، اما باز هم بهترین کشتی گیر ما در این وزن است و در 97 کیلو هم آذرپیرا بعد از برد برابر اسنایدر می تواند باز هم نماینده ایران در این مسابقات باشد.

اما در کشتی فرنگی به نظر می رسد کاویانی و مهمدی هر دو بتوانند در گزینشی کار خود را برای رسیدن به المپیک تمام کنند. احتمالا کشتی گیر سبک وزن آزاد ما یعنی جوان، سخت ترین کار را برای صعود به مسابقات المپیک داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • جنجال همت مسلمی؛ حرف‌های تکان‌دهنده مربی حسن یزدانی: حسن به شما باخت نه تیلور!
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم